اندروید 8.0 اوریو برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم

انتشار آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم

بنا بر اطلاعات رسمی، از امروز آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر خواهد شد تا کاربران زودتر از زمان اعلام‌ شده نسخه جدید اندروید را تجربه کنند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر اعلام شده بود آپدیت جدید سونی طی ماه دسامبر عرضه می‌شود.

همراه با این به‌روزرسانی، قابلیت‌های جدیدی از جمله 3D Creator نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که به واسطه آن می‌توان چهره یا اجسام مختلف را برای ایجاد آواتار یا تصاویر سه‌بعدی اسکن کرد. در صورت وجود سخت افزار، حتی می‌توان چنین محتوایی را به صورت سه‌بعدی هم پرینت گرفت. علاوه بر این، حالا قابلیت “Autofocus Burst” برای ثبت بهتر تصاویر اکشن و همچنین “Predictive Capture” به اپلیکیشن دوربین اضافه شده است که به دستگاه اجازه می‌دهد پیش از لمس شاتر و در صورت تشخیص چهره، تصاویر را ثبت کند. در این حالت، چهار تصویر مختلف ثبت خواهد شد تا شما هیچ صحنه جذابی را از دست ندهید.

عملکرد اسپیکرهای قرار گرفته در بخش جلویی حالا با بهینه‌سازی‌های مختلفی همراه شده و پشتیبانی از فناوری صوتی “aptX HD” نیز به انتقال تجربه‌ای بهتر از پخش موسیقی هنگام استفاده از هدفون های بی‌سیم سازگار کمک خواهد کرد. سایر ویژگی‌های نرم افزاری همچون میان‌بر اپلیکیشن ها هم در آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم گنجانده شده است.

این به‌روزرسانی در چند فاز مختلف و طبق برنامه‌ای مشخص منتشر خواهد شد. به همین جهت، شاید تمام کاربران به صورت هم‌زمان قادر به دریافت آن نباشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فضوله بردند جهنم، گفت: چرا هیزماش تره؟

  2. چار فقط این مدلی گوشی میزنه؟