هواوی میت 10 یا هواوی میت 10 پرو ؛ کدام‌یک مناسب شماست؟ (نظرسنجی)

هواوی میت 10 یا هواوی میت 10 پرو ؛ کدام‌یک مناسب شماست؟ (نظرسنجی)

هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، پرچمداران جدید هواوی است که هفته پیش معرفی شدند. اما شما کدام را ترجیح می‌دهید؟

با دانستن مشخصات پرچمداران جدید هواوی و مشاهده تفاوت‌ها و نقاط مشترک میت 10 و میت 10 پلاس با یکدیگر، انتخاب اینکه کدام‌یک بهتر است، سخت خواهد بود. اگر بخواهیم قیمت این دو گوشی را در نظر بگیریم، باید گفت که قیمت هواوی میت 10 و میت 10 پلاس (با مشخصات رده‌بالا و دوربین لایکا) در محدوده 700 تا 800 یورو است. خبر خوب اینکه رقبای این محصولات در بازار قیمتی بالاتر از 900 یورو دارند. با مشاهده بنچمارک این دو اسمارت فون نیز به قدرت گوشی های جدید هواوی پی خواهیم برد.

هواوی میت 10 یا هواوی میت 10 پرو ؛ کدام‌یک مناسب شماست؟ (نظرسنجی)

نسخه استاندارد هواوی میت 10 تنها 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته که با این وجود، دو مزیت مهم نسبت به نسخه پرو دارد؛ از کارت حافظه microSD پشتیبانی کرده و در نسخه‌ای با حافظه داخلی بالاتر نیز موجود است. در واقع شما می‌توانید با پرداخت 100 یورو بیشتر، ظرفیتی هم‌اندازه با میت 10 پرو داشته باشید. همچنین، میت 10 هواوی به جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز است.

اما از مهمترین مزایای هواوی میت 10 پرو می‌توان به ضد آب بودن (گواهی IP67) و پنل AMOLED با نسبت تصویر مدرن 18 به 9 اشاره کرد. البته رزولوشن صفحه نمایش مدل پرو کمتر از میت 10 معمولی است. میت 10 پرو همچنین با پشتیبانی از تکنولوژی HDR در نمایشگر، از وسعت رنگ بیشتری بهره می‌برد.

اینجاست که انتخاب بین گوشی مجهز به جک 3.5 میلی‌متری و اسمارت فون با صفحه نمایش AMOLED سخت‌تر از همیشه است. اگرچه خریداران هواوی میت 10 مجبور خواهند بود محتویات گوشی را از طریق نمایشگر کلاسیک و قدیمی 16:9 مشاهده کنند، اما در عوض، این امکان را دارند تا در کنار کارت حافظه microSD، از ظرفیت 128 گیگابایتی گوشی نیز استفاده کنند.

البته به جز این دو محصول، شاهد دو موبایل دیگر از خانواده میت 10 نیز بودیم. با این حال، هیچ‌کدام در این نظرسنجی شرکت داده نمی‌شوند. میت 10 لایت (Mate 10 Lite) به سخت‌افزار میان‌رده مجهز بوده و میت 10 پورشه دیزاین (Mate 10 Porsche Design) نیز گوشی لوکس با قیمتی نجومی است.

حال انتخاب با شماست؛ ترجیح می‌دهید مدل استاندارد هواوی میت 10 را داشته باشید یا میت 10 پرو را انتخاب می‌کنید؟ ضمن شرکت در نظرسنجی، دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. صفحه نمایش میت 10 پرو آمولد نیس اولد هستش

  2. خخخخخ اولین بار میت 10 معمولی دیدم فک کردم سامسونگه حسگر اثر انگشتشو برگردونده جلو

  3. میت 10 پرو بهترین گوشی ساله اما تو طراحی هیچی s8 plus سامسونگ نمیشه خدایی

  4. میت۱۰ بهترین گوشی سال هست ،من خودم چون به سنسوراثر انگشت درجلو علاقه دارم میت۱۰معمولی رو خواهم خرید