ویدیوی جدید آیفون ایکس

ویدیوی جدید آیفون ایکس تداخل بریدگی بالای نمایشگر با برخی برنامه‌ها را نشان می‌دهد

بریدگی بالای نمایشگر آیفون ایکس (آیفون 10)، یکی از انتقادات وارد شده به این گوشی موبایل است. در ویدیوی جدید آیفون ایکس احتمال تداخل آن با برخی اپلیکیشن‌ها را می‌بینیم.

آیفون ایکس اولین گوشی دارای طراحی بدون حاشیه اپل است. اپل تقریبا تمامی حاشیه‌های اطراف نمایشگر حتی حاشیه‌های بالایی، که محل قرارگیری سنسورها هستند، را از بین برد، به همین دلیل مجبور شد راهکاری متفاوت برای قرار دادن سنسورهای دستگاه و همچنین دوربین سلفی ارائه کند. در حالی که تنها دو هفته تا آغاز عرضه این مدل باقی مانده است، ویدیوی جدیدی از آیفون ایکس منتشر شد که بیش از همه این بریدگی بالای صفحه نمایش در آن جلب توجه می‌کند.

این ویدیو نشان می‌دهد متاسفانه تمامی اپلیکیشن‌های آی او اس، حتی برخی از محبوب‌ترین آن‌ها، برای نمایشگر لبه به لبه 5.8 اینچی آیفون ایکس بهینه‌سازی نشده‌اند. اگرچه این ویدیوی جدید آیفون ایکس بسیار کوتاه است، اما می‌توان در آن نحوه تداخل بریدگی بالای نمایشگر این گوشی با اپلیکیشن محبوب اینستاگرام را مشاهده کرد.

ویدیوی جدید آیفون ایکس

هدر اینستاگرام بسیار به این سنسورها و دوربین سلفی نزدیک بوده و حتی به خوبی با آن ‌هم‌تراز نیست. البته اینستاگرام تنها اپلیکیشنی نیست که با این بخش تداخل داشته و بخشی از محتوای آن، زیر بریدگی بالای صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

یکی از توسعه‌دهندگان آی او اس که ادعا می‌کند دارای هشت سال سابقه تولید اپلیکیشن برای پلتفرم موبایل اپل است، اعلام کرد حین تست اپلیکیشن خود بر روی آیفون ایکس، در حالت نمایش عمودی به چندین مشکل برخورد کرده است. وی ادعا کرد در حالت نمایش افقی، اپلیکیشن آی او اسی او در آیفون ایکس به میلیون‌های مشکل برخورد کرده است!

ویدیوی جدید آیفون ایکس

به عقیده این برنامه‌نویس حتی اگر همه چیز طبق خواسته اپل و روال تعیین شده آن پیش برود، باز هم خطاهای زیادی پدید می‌آیند. رابط کاربردی برنامه‌نویسی تعریف شده برای مدیریت صحیح بریدگی بالای نمایشگر در آی او اس 11، جدید است. این برنامه‌نویس ادعا می‌کند خریداران آیفون 10 اپل، در همان روز اول کار با گوشی آی او اسی جدید خود با بیشتر اپلیکیشن‌ها به مشکل برخورد خواهند کرد. ویدیوی جدید آیفون ایکس تنها یک مثال از نحوه تداخل بخش بالایی صفحه نمایش با اپلیکیشن پرکاربرد اینستاگرام را نشان می‌دهد.

ویدیوی جدید آیفون ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حسادت ممنوع
    ممنون از سایت زیبای گجت

  2. هر دم از این باغ بری میرسد
    معذرت میخوام ولی اپل امسال ر…

  3. چیه؟ نداشتی ثابت کنی؟
    پس این مدت زرزر بیخودی میکردی؟
    پُز نداشته هات را میدادی؟
    بدتر از اون ملّت را متهم به حسودی هم میکردی؟
    آبرو هم خوب چیزیه والله!
    برو بچه برو با همون اپل گربه ایت بازی کن…
    وقت بزرگترها را هم نگیر
    آشغال بیجا مانع کسب است!

  4. چی میگی متهم ردیف اول گشنگان ایران من احتیاجی ندارم حتا کار کنم توهم زدی دارم رانماییت میکنم کلا سرت نره

  5. تو که رشوه نگرفتی؟ ویدیوی همین صفحه از گوشیت را بزار تا همه ببینن!

  6. مگه میشه اینا باج میخان رشوه گرفتن از شرکتای ۱۰۰ من یه قاز چینی و کرهای که اپلو بزنن
    حرف مفت همینه دیگه یه عکس از تداخل نزاشتن

  7. خخخخخ آیفون بره خروس قندی بزنه بیشتر موفق میشه????