منتظر معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) نباشید

منتظر معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) نباشید

گویا تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) تغییر کرده و کمپانی تایوانی، برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی جدید خود در 2 نوامبر (11 آبان) ندارد.

معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس شاید زمانی دیگر

پیش از این در خبرها خواندیم که دو اسمارت فون اچ تی سی یو 11 پلاس و اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) در هفته‌های پیش رو معرفی خواهند شد. اما بر اساس اطلاعات جدیدی که ایوان بلس در صفحه توییتر خود منتشر کرده، تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس به زمان دیگری موکول شده است. به گفته بلس، در تاریخ یادشده، تنها از یو 11 لایف رونمایی می‌شود. بدین ترتیب، اگر منتظر معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس به عنوان اولین گوشی تمام‌صفحه اچ تی سی هستید، باید کمی بیشتر صبر کنید.

منتظر معرفی اچ تی سی یو 11 پلاس در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) نباشید

هیاهوی بسیار بر سر هیچ: در تاریخ 2 نوامبر، تنها از گوشی میان‌رده اچ تی سی یو 11 لایف رونمایی می‌شود و خبری از نسخه پلاس نیست. پس هیجان خود را نگه دارید!

— ایوان بلس (evleaks@)، شنبه، 21 اکتبر 2017 (29 مهر 96)

اچ تی سی U11 لایف گوشی میان‌رده اچ تی سی خواهد بود که قرار است به اندروید وان مجهز شود. همانطور که می‌دانید، پیش از این تنها در اسمارت فون های رده‌پایین از اندروید وان گوگل استفاده می‌شد. اما در سال جاری، شاهد حضور این سیستم عامل در گوشی های میان‌رده نیز بودیم. این احتمال وجود دارد که محصولات رده‌پایین اندرویدی را از این پس با سیستم عامل اندروید گو (Android Go) ببینیم؛ نسخه‌ای از اندروید که برای موبایل هایی با 1 گیگابایت رم طراحی شده است.

قرار است اچ تی سی یو 11 لایف به دو دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و عقب با پشتیبانی از ضبط تصاویر 4K، قابلیت HDR و فرمت RAW مجهز شود. این گوشی گواهی IP67 را داشته و از امکاناتی نظیر NFC، بلوتوث 5.0 و تکنولوژی اج سنس برخوردار است. در گوشی میان‌رده اچ تی سی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*