طراحی آیفون 8 ، پاشنه آشیل پرچمدار اپل (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

طراحی آیفون 8 ، پاشنه آشیل پرچمدار اپل (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

طراحی آیفون 8 (iPhone 8) کاملا تکراری بوده و آن را می‌توان مهمترین دلیل عدم استقبال از پرچمدار جدید اپل و کاهش آمار خرید آیفون 8 از سوی کاربران دانست.

بیشتر کاربران گجت نیوز بر این عقیده‌اند که تکراری بودن طراحی آیفون 8 اپل باعث شده تا شاهد کاهش آمار خرید آیفون 8 از سوی کاربران در هفته‌های اخیر باشیم. شرکت‌کنندگان در نظرسنجی هفته گذشته، آیفون 10 (iPhone 10) را دلیل بعدی این عدم موفقیت برای پرچمدار سال 2017 اپل دانسته‌اند.

بسیاری از متخصصین حوزه تکنولوژی هم اینگونه پیش‌بینی کرده بودند که طراحی تکراری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)، و همچنین حضور آیفون ایکس (iPhone X) در کنار این گوشی های رده‌بالا، باعث کم‌رنگ شدن آیفون های مجهز به دکمه فیزیکی هوم اپل است. اهالی کوپرتینو تصمیم گرفتند تا علاوه بر محصولات جدید خود، اسمارت فونی لوکس و حرفه‌ای را با مشخصاتی شبیه به پرچمداران سایر کمپانی‌ها و متفاوت با آنچه تاکنون طراحی کرده بودند، تولید کنند. نتیجه کار، یک گوشی آیفون با بدنه شیشه‌ای، نمایشگر تمام‌صفحه با پنل OLED و حذف دکمه فیزیکی هوم بود که تا دو هفته دیگر روانه بازار می‌شود.

طراحی آیفون 8 ، پاشنه آشیل پرچمدار اپل (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

از چپ: آیفون 10 ، آیفون 8 و آیفون 7

اما این ایده‌پردازی اپل در طراحی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به کار گرفته نشد تا شاهد محصولی مشابه با آیفون های چند سال اخیر باشیم. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که این دو اسمارت فون را می‌توان آخرین گوشی های آیفون با طراحی کلاسیک نام نهاد. آنها پیش‌بینی می‌کنند پرچمداران سال 2018 اپل کاملا متفاوت با آیفون 8 و 8 پلاس بوده و بیشتر مشخصات آنها، میراث اپل آیفون 10 است.

عدم استقبال از آیفون های 8 و 8 پلاس دلایل دیگری نیز داشت؛ عدم تمایل به تعویض گوشی فعلی و قیمت بالا در کنار امکانات قدیمی، همگی دست به دست هم داد تا شاهد رویگردانی کاربران از آیفون های جدید باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها چندان هم از این بابت ناراحت نبوده و در واقع، پیش‌بینی آن را داشتند. کمتر از دو هفته دیگر، آیفون X روانه بازار خواهد شد و مدیران اپل حساب ویژه‌ای بر روی آن باز کرده‌اند.

طراحی آیفون 8 ، پاشنه آشیل پرچمدار اپل (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اقااا جواتییییی
    حرص نخور

  2. علی جوات پس تو فقط حالیته ما حالیمون نیست من ترفدار زیاد دارم اینجا تو دوست نداری نخون

  3. نه فقط تو درست میگی

    • این بشر استخدام شده فقط اینجا نظر چرت و پرت بده و با نظراتش کاربرای سایت رو بپرونه !!! ادمین هر نظری رو تایید نکن بالاخواهشاً!!! حتما نباید تووش ناسزا باشه که تایید نکنی!!!
      الان این اومده گفته “کاربرا اشتبااااه کردن که گفتن فقط دلیلش ایفون ۱۰ هستش”
      یعنی ما هیچی حالیمون نیست ایشون با این مغز فندقیش از همه ما بیشتر حالیشه!!!

  4. کاربرا اشتبااااه کردن که گفتن فقط دلیلش ایفون ۱۰ هستش