رندر جدیدی از گوشی وان پلاس 5 تی منتشر شد

رندر جدیدی از گوشی وان پلاس 5 تی منتشر شد

رندر جدید گوشی وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) ، پرچمدار آینده کمپانی وان پلاس منتشر شد. این تصویر تغییرات زیادی نسبت به اولین رندر منتشر شده کرده است.

وان پلاس 5 آخرین پرچمدار کمپانی گوشی ساز چینی وان پلاس است که با توجه به مشخصات فنی بالارده، قابلیت‌های مناسب و قیمت بسیار مقرون به صرفه خود همواره به «قاتل پرچمداران» مشهور است. اما حالا رفته رفته به معرفی نسل جدید این گوشی نزدیک می‌شویم و به همین خاطر، اخبار و شایعات مربوط به آن نیز گسترش پیدا می‌کنند.

اگر روند نامگذاری گوشی های وان پلاس همانند سال گذشته باشد، احتمالا نام نسل جدید این گوشی وان پلاس 5 تی خواهد بود. کمتر از یک ماه پیش رندری مربوط به این گوشی در فضای مجازی منتشر شد؛ رندری که این گوشی را همراه با یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت 18:9 و حاشیه‌های بسیار کم به نمایش می‌گذاشت، اما آن بیشتر شبیه به یک گوشی برند اوپو بود و نمی‌توانستیم با اعتماد کامل از آن به عنوان پرچمدار آینده وان پلاس یاد کنیم. از آن زمان ما انتظار داریم تا با طراحی اصلی گوشی جدید وان پلاس که اواخر سال 2017 میلادی عرضه خواهد شد، ملاقات کنیم.

رندر جدیدی از گوشی وان پلاس 5 تی منتشر شد

رندر جدید وان پلاس 5 تی

خوشبختانه روز گذشته رندر جدیدی از وان پلاس 5 تی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. در حالی که این رندرها تا حدودی شبیه به تصاویر منتشر شده در اوایل ماه جاری میلادی هستند، اما تفاوت‌های بزرگی بین آن‌ها وجود دارد. یکی از این موارد، تصویر پس زمینه “Never Settle” جدیدی است که بر روی صفحه قابل مشاهده است. به نظر می‌رسد این تصویر مربوط به صفحه ی قفل گوشی باشد. حاشیه نمایشگر بسیار کم شده است و همچنین رندر جدید با کیفیت بالاتری منتشر شده است که می‌توانیم جزئیات را بهتر از گذشته ببینیم.

در رندرهای جدید، وان پلاس 5 تی فاقد لبه‌های خمیده است

اما حاشیه‌های بالا و پایین تفاوت زیادی نکرده‌اند و حتی کمی ضخیم‌تر از رندر اولی نیز شده‌اند. با آن که بدنه مشکی است، اما به نظر می‌رسد بر خلاف رندر پیشین شاهد دو لبه گرد در سمت چپ و راست گوشی نیستیم. ما همچنین می‌توانیم تصویری از قاب پشتی گوشی وان پلاس 5 تی را نیز مشاهده کنیم که نشان دهنده‌ی جای جدیدی برای سنسور اثر انگشت است. قاب پشتی دقیقا شبیه به مدل وان پلاس کنونی نیست، اما بخش‌هایی از طراحی آن ما را به یاد دو گوشی وان پلاس 3 و 3 تی می‌اندازد.

رندر جدیدی از گوشی وان پلاس 5 تی منتشر شد

رندر اول وان پلاس 5 تی

آیا واقعا این تصاویر رندرهای رسمی وان پلاس 5 تی هستند؟ ما مطمئن نیستیم، اما می‌توانیم بگوییم که نزدیک به محصول نهایی خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*