تلويزيون هاي LED جديد سوني بارزولوشن 4K امسال در بازار

شرکت سونی اعلام نمود که امسال تلوزیون های ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی X9000A 4k LED خود را به بازار عرضه خواهد کرد و به همراه آنها ۳ مدل از سری Bravia با نام های W900A، W802A و W650A که ۴K نمی باشند نیز وجود خواهند داشت.در ادامه با توضيحات تکميلي از خبر با گجت نيوز همراه باشيد.

مدل X9000A رزولوشنی برابر با ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل دارد و دارای امکاناتی از جمله Color IQ technology، Motionflow XR، S-FORCE Front Surround اودیو و Sense of Quartz می باشند. X9000A از موتور پردازشگر ۴K X-RealityPro برای پردازش تصاویر استفاده می کند و کیفیتی ۴ برابر تصاویر فول اچ دی را خواهد داشت. موتور پردازشگر، این کیفیت تصویر را با هماهنگ کردن پیکسل ها با دیتابیس خود مادامی که ویدیو ها را آنالیز، تصفیه و تمیز می کند خواهد داشت. کیفیت رنگ ها بسیار بالا خواهد بود و با توجه به TRILUMINOS Display طیف وسیعی از رنگ هایی که توسط تلوزیون های Full HD پردازش می شوند تولید خواهد شد، حتی تولید رنگ هایی که ترکیب آنها بسیار مشکل می باشد.

صدا توسط Sony Signal-to-Sound architecture هندل خواهد شد و با توجه به آنچه اعلام گردیده، هر لحظه آن واقعی خواهد بود، چه صدای یک استادیوم باشد و چه کمترین نجواها. مانند تصاویر ، صدا نیز بهترین کیفیت ممکن را خواهد داشت. این تلویزیون ها از S-FORCE برای سیستم صوتی خود بهره خواهند برد و صدای آنها فراگیر می باشد. X9000A را می توان توسط هر یک از اسمارت فون های سری Xperia که از سیستم NFC بهره می برد از طریق One-touch Remote کنترل نمود.

{photo}91/10/19/Sony-X9000A-4K-LED-TVs{/photo}

در این تلویزیون برای آنکه تصویر از بالاترین کیفیت ممکن در هر زمانی برخوردار باشد از گزینه ای به نام Motionflow XR 800Hz استفاده شده است که فاصله بین فریم ها با تصاویر انتقالی پر خواهد شد و به این ترتیب تعداد تصاویر پردازش شده در مقایسه با تلوزیونی که چنین امکانی را ندارد ۴ برابر بیشتر خواهد بود. به دلیل آنکه X9000A یک تلوزیون LED می باشد Motionflox XR توسط یک LED boost بیشترین حد روشنایی را فراهم خواهد نمود و در صورت نیاز کمترین حد نور را خواهید داشت. این تلوزیون در ماه جولای در اروپا عرضه می گردد.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*