کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال توسط iFixit + تصاویر و ویدیو

گروه “iFixit” با انجام کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL)، میزان تعمیرپذیری پرچمدار گوگل را بررسی کرده و اجزای داخلی آن را نمایش داده است.

بر خلاف بسیاری از گوشی های ضد آب و مهر و موم‌شده امروزی، باز کردن پیکسل 2 ایکس ال آنقدرها هم که تصور می‌کنید، سخت نیست. متخصصین iFixit امتیاز 6 از 10 را برای گوشی جدید گوگل در نظر گرفته‌اند. این گوشی هوشمند علی رغم مقاوم بودن در برابر آب به واسطه گواهی IP67، برای باز شدن حتی نیازی به گرما ندارد.

از آنجایی که پیکسل 2 ایکس ال توسط شرکت ال جی ساخته شده است، در بخش داخلی همه چیز برای شما آشنا خواهد بود. در تصاویر ضمیمه‌شده نیز نام این شرکت کره‌ای به خوبی دیده می‌شود.

مراحل کلی کار در کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال ساده بوده و بسیاری از اجزای اصلی را به راحتی می‌توان جدا کرد. ولی هنگام جدا کردن باتری و صفحه نمایش که بیش از سایر اجزا تعمیر می‌شوند، شرایط کمی فرق می‌کند. سخت بودن تعویض این دو بخش نیز سبب کاهش امتیاز نهایی شده است.

شاید بسیاری از افراد در انتظار آشنایی بیشتر با پردازنده جدید “Pixel Visual Core” شرکت گوگل باشند، اما کالبدشکافی تیم iFixit چیزی بیشتر از شماره قطعه SR3HX X726C502 را نشان نمی‌دهد. از آنجایی که این پردازنده تنها با اندروید 8.1 کار خواهد کرد، برای آشنایی با آن فعلا چاره‌ای جز انتظار نداریم. از دیگر بخش‌های جالب این بررسی می‌توان به مشخص شدن محل قرارگیری سنسورهای حساس به فشار (در سیستم تعاملی اکتیو اج) و وجود لوله انتقال حرارت مخصوص برای جلوگیری از ایجاد گلوگاه هنگام انجام کارهای سنگین و بازی های مختلف اشاره کرد.

تصاویر کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

ویدیوی کالبدشکافی گوگل پیکسل 2 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*