تست مقاومت گوگل پیکسل 2

تست مقاومت گوگل پیکسل 2 در برابر خط و خش، خمیدگی و آتش (ویدیو)

کانال یوتیوب “JerryRigEverything” در جدیدترین ویدیوی خود به تست مقاومت گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) پرداخته است. آیا گوگل از این آزمون سربلند بیرون می‌آید؟

نسخه 5 اینچی گوشی های جدید گوگل توسط شرکت اچ تی سی ساخته شده و با زبان طراحی همیشگی تلفن های هوشمند، احتمالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت.

در ساخت شبکه توری اسپیکرها بر خلاف نسل قبلی که از جنس پلاستیک بود، از فلز استفاده شده که یک پیشرفت محسوب می‌شود. به علاوه، پوشش گوریلا گلس 5 مسئولیت محافظت از صفحه و دوربین جلویی را بر عهده دارد. همانند اکثر پرچمداران نیز بنا بر مقیاس موس، در درجه سختی 5 یا 6 می‌توان آثار خط و خش را روی آن مشاهده کرد.

در بخش بعدی این ویدیو، شاهد تست مقاومت گوگل پیکسل 2 در برابر خط و خش هستیم؛ جایی که بر خلاف سایر پرچمدارانی که در ساخت قاب پشتی آنها از شیشه استفاده شده، آسیب‌پذیری پیکسل 2 بیشتر است. پیش‌تر سازندگان مدعی استفاده از فلز در طراحی این گوشی هوشمند شده بودند. اما زمانی که نوبت به بررسی مقاومت بدنه با استفاده از تیغه می‌رسد، خبری از فلز نیست. در حقیقت، این ماده زیر لایه‌ای که گوگل آن را پوشش هیبریدی می‌خواند، قرار گرفته و کاربران هنگام استفاده از گوشی، فلز را لمس نمی‌کنند. به همین جهت، مقاومت آن در برابر تیغ نیز کمتر است.

اگرچه سنسور اثر انگشت بسیاری از گوشی های هوشمند بعد از خط افتادن به خوبی قبل کار می‌کند، اما حسگر پیکسل 2 بعد از خط و خش، از کار می‌افتد. هرچند، این مشکل تنها در صورت استفاده از تیغه فلزی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

پیکسل 2 به سختی نمره قبولی را در تست JerryRigEverything دریافت می‌کند. برادر بزرگتر این گوشی یعنی پیکسل 2 ایکس ال با استفاده از شیشه سه بعدی که در نسخه کوچکتر وجود ندارد، ساخته شده است. به همین جهت باید منتظر انتشار ویدیوی مربوط به بررسی میزان مقاومت آن باشیم.

تست مقاومت گوگل پیکسل 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*