رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس

زمان رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) رسما اعلام شد

زمان رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) مشخص شد. اکنون می‌دانیم پرچمدار جدید اچ تی سی در نیمه دوم سال 2017 تا کمتر از یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

اچ تی سی به صورت رسمی اعلام کرد در اولین روزهای ماه آینده میلادی، یک رویداد معرفی محصول جدید برپا می‌کند. چندی پیش خبری مبنی بر ارسال دعوت‌نامه‌هایی برای رسانه‌های خبری توسط اچ تی سی منتشر شد، اما شرکت هیچ عکس‌العملی درباره این خبر نشان نداد. اکنون صحت برگزاری چنین رویدادی به صورت رسمی تایید شده است.

رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس

در بنر تبلیغاتی رویداد رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس عبارت “Save the Date” دیده شده و در پایین آن تاریخ رویداد یعنی دوم نوامبر (یازدهم آبان) ذکر شده است. همچنان هیج نامی ذکر نشده و به صورت رسمی مشخص نیست این گوشی‌ساز تایوانی، در روز دوم نوامبر چه چیزی ارائه خواهد کرد. با این حال به عقیده تمامی تحلیل‌گران، دوم نوامبر روز رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس خواهد بود.

رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس

همانطور که از نام این گوشی موبایل پیداست، باید آن را مدلی ارتقا یافته از اچ تی سی یو 11 بدانیم. یکی از مهم‌ترین تغییرات آن در مقایسه با مدل پیشین، داشتن طراحی بدون حاشیه و افزایش ابعاد نمایشگر به 6 اینچ است. به عنوان دیگر مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 پلاس می‌توان به وجود 4 گیگابایت یا 6 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، تراشه اسنپدراگون 835 و از همه مهم‌تر، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

تاریخ رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس دوازدهم آبان است

همانند اچ تی سی یو 11، در مدل پلاس نیز خبری از دوربین دوگانه نیست و درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری نیز وجود نخواهد داشت. با توجه به پیش‌بینی‌ها درباره شباهت‌های زیاد دو مدل و وجود اختلاف میان‌ آن‌ها تنها از نظر ابعاد و طراحی نمایشگر و همچنین میزان ظرفیت باتری، می‌توان انتظار داشت اچ تی سی یو 11 پلاس نیز به قابلیت اج سنس (Edge Sense) مجهز می‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، مجهز شده به اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض است. همه چیز به صورت دقیق در روز رونمایی اچ تی سی یو 11 پلاس مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*