اچ پی زدبوک ایکس 2

اچ پی زدبوک ایکس 2 (HP ZBook x2) رسما معرفی شد

اچ پی زدبوک ایکس 2 (HP ZBook x2) به عنوان اولین PC Workstation دنیا با امکان جدا شدن کیبورد معرفی شد. در ادامه با کامپیوتر جدید اچ پی بیشتر آشنا خواهیم شد.

هدف از تولید این محصول جدید، حل مشکل طراحان و هنرمندان در جا به جا کردن رایانه شخصی خود بوده و در چند حالت مختلف می‌توان از آن استفاده کرد.

هنگام جدا کردن کیبورد، یک تبلت 14 اینچی لمسی با وضوح 2160×3840 و پشتیبانی از قلم هوشمند پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت تا انجام کارهای مختلف امکان‌پذیر باشد. این قلم که توسط اچ پی و با فناوری شرکت Wacom طراحی شده است، از 4096 سطح حساس به فشار و طراحی شیب‌دار پشتیبانی کرده و در انتهای آن نیز یکی پاک‌کن قرار گرفته که می‌توان به سادگی محتوای مورد نظر را حذف کرد. لازم به ذکر است وزن این کامپیوتر 2.2 کیلوگرمی در صورت جدا شدن تبلت به 1.7 کیلوگرم خواهد رسید.

در حالت استفاده از پایه، اچ پی زدبوک ایکس 2 از دو نمایشگر با وضوح 4K یا مجموع 5 نمایشگر پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این محصول جدید همراه با استاندارد و فناوری های مختلف از جمله HP Sure Start به منظور محافظت از بایوس، TPM 2.0 برای رمزگذاری سخت افزاری و  نسل سوم HP Client Security Suite به منظور محافظت از اطلاعات حساس همچون تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت عرضه می‌شود.

اچ پی زدبوک ایکس 2

این کامپیوتر جدید، از پردازنده نسل هشتمی و چهار هسته‌ای Core i7 اینتل Kaby Lake-R قدرت گرفته و امکان سفارش آن همراه با کارت گرافیک Quadro M620، حداکثر 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت هارد جامد HP Z Turbo Drive وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه اچ پی زدبوک ایکس 2 نیز می‌توان به ویندوز 10 پرو، کارت‌خوان SD، یک پورت USB 3.0، دو پورت یو اس بی نوع C با پشتیبانی از تاندربولت، HDMI، بلوتوث 4.2، وبکم 720p و کیبوردی مخصوص با چراغ‌های پس‌زمینه اشاره کرد. به گفته اچ پی، این محصول جدید با شارژدهی 10 ساعته ظرف مدت تنها 30 دقیقه، تا 50 درصد می‌توان شارژ می‌شود. به این موارد، استاندارد نظامی MIL-STD 810G به منظور مقاومت در برابر باران، گرد و غبار و دمای مفرط را نیز اضافه کنید تا با دستگاهی کامل رو به رو باشیم.

کامپیوتر اچ پی زدبوک ایکس 2 با قیمت 1749 دلار برای نسخه پایه، از دسامبر (آذر) در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. در ادامه، بیشتر با این محصول جدید آشنا خواهیم شد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش نمایندگی hp اینو زودتر بیاره