مسابقه دو کمپین بهترین باشیم

مسابقه دو کمپین بهترین باشیم سامسونگ در روز 11 آبان برگزار می‌شود

مسابقه دو کمپین بهترین باشیم سامسونگ به عنوان سومین بخش این کمپین در روز پنجشنبه 11 آبان‌ماه در مجموعه دریاچه چیتگر تهران برگزار می‌شود.

شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد در سومین بخش از کمپین تازه خود به نام «بهترین باشیم» یک مسابقه دو میان علاقه‌مندان به این ورزش برگزار کند. این مسابقه روز پنج‌شنبه 11 آبان ماه در مجموعه دریاچه چیتگر تهران برگزار خواهد شد.

مسابقه دو کمپین بهترین باشیم سامسونگ در دو نوبت برگزار می‌شود. در نوبت اول شرکت‌کنندگان آقا و در نوبت بعد شرکت‌کنندگان خانم مسیر حدود 4200 متری مسابقه را دور دریاچه زیبای چیتگر خواهند دوید.

جایزه مسابقه دو کمپین بهترین باشیم سامسونگ

شرکت سامسونگ برای برگزاری هر چه بهتر سومین رویداد کمپین «بهترین باشیم» تمامی تمهیدات لازم مانند ایستگاه‌های آب و آتش‌نشانی را اندیشیده است. نفرات اول هر مسابقه یک عدد تلویزیون QLED جدید سامسونگ را به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد. جوایز ارزنده دیگری نیز برای نفرات برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است.

برای شرکت در مسابقه دو کمپین بهترین باشیم سامسونگ و گذراندن روزی سالم و مفرح در کنار دیگر علاقه‌مندان و اعضای خانواده‌تان می‌توانید به سایت http://www.samsung.com/iran/behtarinbashim/sport مراجعه و ثبت نام کنید.

کمپین بهترین باشیم سامسونگ با هدف ارتقای روحیه خودباوری در میان عموم مردم کار خود را آغاز کرد. این کمپین اولین بار با حمایت از بهترین‌های حوزه موسیقی و هنر ایران و برگزاری کنسرت-نمایش سی با هنرنمایی همایون شجریان و سهراب پورناظری در مجموعه کاخ سعدآباد معرفی شد. این اثر با استقبال گسترده علاقه‌مندان به موسیقی و تئاتر  سی شب به روی صحنه رفت.

بخش دوم این کمپین یک دورهمی خانوادگی آشپزی بود که روز 20 شهریورماه با حضور جمعی از خانواده‌ها در پردیس ملت تهران برگزار شد. در مسابقه آشپزی سامسونگ شرکت‌کنندگان در قالب اعضای یک خانواده به صورت تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ثبت نام برای مسابقه