اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم

اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم به زودی منتشر می‌شود

اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی به زودی عرضه خواهد شد. یکی دیگر از جدیدترین اخبار مربوط به پرچمدار سونی، عرضه نسخه قرمز اکسپریا ایکس زد پریمیوم است.

اگرچه سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در مقایسه با تعداد زیادی از پرچمداران نیمه اول سال 2017 خیلی دیر به بازارها عرضه شد، اما باید آن را اولین گوشی هوشمند مجهز به برترین تراشه موبایل سال یعنی اسنپدراگون 835 بدانیم. این گوشی موبایل ابتدا در دو رنگ کروم و مشکی عرضه شد، اما اکنون نسخه جدید قرمز رنگ آن نیز در بازارهای داخلی عرضه شده است. امیدواریم نسخه قرمز اکسپریا ایکس زد پریموم بعد از ژاپن، راهی بازارهای سایر کشورهای دنیا شود.

در حال حاضر این نسخه تنها تحت اپراتور NTT Docomo ژاپن عرضه شده و هنوز صحبتی پیرامون عرضه آن در سایر نقاط دنیا مطرح نشده است. اکسپریا ایکس زد پریمیوم قرمز رنگ از نظر طراحی، قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت افزاری هیج تفاوتی با سایر نسخه‌ها ندارد.

اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم

اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم در آذر ماه عرضه می‌شود

یکی دیگر از اخبار خوشحال‌کننده برای کاربران این پرچمدار، انتشار اندروید 8 اوریو برای اکسپریا ایکس زد پریمیوم طی چند ماه آینده است. سونی به طور رسمی اعلام کرد در آخرین ماه سال جاری میلادی، این به‌روزرسانی سیستم عامل را برای پرچمدار خود منتشر خواهد کرد. گفتنی است پرچمدار نیمه دوم سال 2017 این شرکت یعنی سونی اکسپریا ایکس زد 1، به صورت پیش‌فرض به اندروید 8 اوریو مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*