شارپ آکواس آر کامپکت

شارپ آکواس آر کامپکت با نمایشگر 4.9 اینچی و کم‌حاشیه معرفی شد

گوشی موبایل شارپ آکواس آر کامپکت (Sharp Aquos R Compact) با نمایشگر کم‌حاشیه معرفی شد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های گوشی جدید شارپ خواهیم داشت.

شارپ با تولید گوشی های بدون حاشیه بیگانه نبوده و مدت‌ها پیش از مرسوم شدن این زبان طراحی، شاهد عرضه محصولاتی متفاوت از سوی این شرکت ژاپنی بوده‌ایم. چند ماه پیش، گوشی آکواس S2 با ظاهری مشابه اسنشال فون پیش روی کاربران قرار گرفت و به نظر حالا زمان آن رسیده تا محصولی کوچک‌تر با این سبک طراحی، آماده عرضه به بازار باشد.

دستگاه پیش رو را می‌توان نسخه کوچک‌تر پرچمدار این شرکت یعنی Aquos R که اوایل سال جاری معرفی شد، در نظر گرفت. به علاوه، حالا طراحی آکواس R کامپکت نیز کمی با گذشته تفاوت دارد. موردی که احتمالا در نگاه نخست توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، وجود برشی کوچک در قسمت بالای صفحه به منظور تعبیه دوربین سلفی است. در بخش پایینی نیز حسگر اثر انگشت در کلید فیزیکی هوم تعبیه شده تا به سادگی امکان باز کردن قفل دستگاه وجود داشته باشد.

شارپ آکواس آر کامپکت

در رابطه با مشخصات فنی، شارپ آکواس آر کامپکت به صفحه نمایشی 4.9 اینچی از نوع IGZO با وضوح 1080×2032 و نرخ 120 هرتز تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 660 با پردازنده هشت هسته‌ای در کنار 3 گیگابایت رم مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. به علاوه، سنسوری 16.4 مگاپیکسلی در بخش پشتی با فوکوس خودکار هیبریدی و سنسوری 8 مگاپیکسلی در بخش جلویی نیز لحظات شیرین کاربران را ثبت خواهند کرد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شارپ می‌توان به حافظه داخلی 32 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه، باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، یو اس بی نوع C، بلوتوث 5.0 و EMOPA 7.0 بر پایه اندروید 8.0 اوریو اشاره کرد.

شارپ آکواس آر کامپکت از پایان دسامبر به صورت انحصاری از طریق Softbank، در رنگ‌های سفید، طلایی، مشکی و نقره‌ای به فروش خواهد رسید. هنوز قیمت نهایی این گوشی مشخص نشده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی اسمارت فون جدید ژاپنی‌ها را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شارپ از نظره تولید نمایشگر بد نیس
    کارگره خوبیه واسه اپل