پیش فروش خانواده هواوی میت 10

پیش فروش گوشی های خانواده هواوی میت 10 از مرز نیم میلیون نسخه گذشت

به نقل از جدیدترین اخبار، 588 هزار نسخه از گوشی های خانواده هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) شامل سه مدل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین تنها در سایت هواوی پیش فروش شده‌اند.

کمپانی هواوی 3 روز پیش بود که از گوشی های خانواده هواوی میت 10 خود در آلمان پرده‌برداری کرد و همان زمان بود که اعلام شد، فروش این محصولات از 20 اکتبر (28 مهر ماه) در کشور چین آغاز می‌شود.

در حال حاضر دو روزی می‌شود که کمپانی هواوی پیش فروش این محصولات را در وب‌سایت فروشگاهی رسمی خود (V Mall) و چندی از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی دیگر آغاز کرده است. حال نکته جالب اینجاست، از 17 اکتبر تا به امروز که گوشی های خانواده هواوی میت 10 پیش فروش می‌شوند، تنها در وب‌سایت رسمی این شرکت تعداد 588 هزار نسخه پیش فروش شده به ثبت رسیده است. حال باید به این تعداد، 100 هزار نسخه‌ی پیش فروش شده دیگر از سوی دیگر فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی را نیز بی‌افزاییم.

پیش فروش خانواده هواوی میت 10

بر اساس اطلاعاتی از این گوشی‌ها که در وب‌سایت رسمی هواوی منتشر شده، مدل اصلی میت 10 در سه نسخه مختلف شامل رم 4 گیگابایتی +‌ 32 گیگابایت حافظه داخلی، رم 4 گیگابایتی + 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. البته گفته می‌شود، نسخه جهانی این گوشی تنها در یک نسخه حاوی 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی به عرضه درخواهد آمد.

نسخه‌ی حاوی رم 4 گیگابایتی + 32 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی تنها در یک رنگ مشکی به فروش خواهد رسید و دو مدل دیگر نیز در رنگ‌های مشکی، طلایی، قهوه‌ای و رزگلد قابل عرضه هستند. البته به جز حافظه و رم، دیگر مشخصات این نسخه‌ها یکی بوده و همگی از چیپست هوش مصنوعی کایرین 970 هواوی قدرت می‌گیرند.

قیمت گوشی های خانواده هواوی میت 10

روز آینده، همراه با مدل اصلی میت 10 ما می‌توانیم شاهد عرضه دو مدل دیگر میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین نیز باشیم. قیمت گوشی های خانواده هواوی میت 10 به ترتیب عبارت از 700 یورو، 800 یورو و 1400 یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

    • از این به بعد گوشی پرچمدار ارزون نداریم … وقتی الان رنج قیمتشون نزدیکه 1000 دلاره و داره بیشتر هم میشه و دلار هم داره میره بالا و الان 4000 تومان شده به نظرتون همین جور پیش بره قیمت گوشیا توو ایران چجوری میشه؟؟؟
      چند سال دیگه توو ایران فقط این گوشی های پرچمدار در حد همین تبلیغ و معرفی و … میشه و کسی فک نکنم توان خریدشو داشته باشه با این وضغیت به جز قشر مرفه جامعه !!!