اپلیکیشن ویرایش عکس

معرفی 12 اپلیکیشن ویرایش عکس مخصوص علاقه مندان به عکاسی

علاقه‌مندان به عکاسی بشتابند! در اینجا به معرفی 12 اپلیکیشن ویرایش عکس برای اندروید و iOS می‌پردازیم که دارای محیطی ساده و جذاب و در عین حال قدرتمند هستند.

امروزه به لطف پیشرفت‌های چشم‌گیر دستگاه‌های هوشمند، همه افراد می‌توانند با یک گوشی یا تبلت ساده، عکس‌برداری کنند. با وجود اینکه دوربین گوشی‌های هوشمند از نظر سخت‌افزاری و از بعد نرم‌افزاری پیشرفت‌های زیادی داشته‌ است، اما هنوز هم کیفیت عکس‌ها به عوامل دیگری وابستگی دارد که بسیاری از کاربران نسبت به آن بی‌اطلاع هستند.

برنامه‌های متعددی برای ویرایش تصاویر در اندروید و iOS وجود دارند که امتحان کردن همه آن‌ها، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. مهم‌ترین فاکتوری که برای ویرایش تصاویر نیاز دارید، خلاقیت بالا در ایده‌پردازی برای ایجاد جلوه‌های تصویری منحصر به فرد است. حال اگر ابزار مناسب و صحیح را هم در اختیار داشته باشید، دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت!

در میان نرم افزارهای متعددی که به منظور ویرایش تصاویر عرضه شده‌اند، تعداد انگشت‌شماری از آنان امتحان خود را پس داده و محبوبیت بسیار بالایی را در گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) متوجه خود ساخته‌اند. در این مطلب قصد داریم با معرفی 12 اپلیکیشن ویرایش عکس، شما علاقه‌مندان به هنر عکاسی را به وجد آوریم! آیا قصد دارید که به عکس‌های خود جلوه‌ای کارتونی بدهید و یا اینکه آنان را به تصاویر کلاسیک تبدیل کنید؟ فرقی نمی‌کند؛ در این لیست، گزینه‌های متعددی وجود دارند که نیازهای شما را برآورده می‌کنند.

معرفی 12 اپلیکیشن ویرایش عکس برای عکاسان حرفه‌ای

Geló

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS

اپلیکیشن ویرایش عکس

اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی با فیلترهای رنگی، کار با اشکال هندسی و یا استفاده از ابزار گرادینت (Gradient) باشید، اپلیکیشن Geló می‌تواند در این زمینه‌ها برایتان مفید واقع شود. به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید به تصاویر خود جلوه‌ای هنری بخشیده و روح تازه‌ای را در آنان بدمید.

Paper Camera

قیمت: 2.49 دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

نرم افزار Paper Camera، قادر است تصاویر شما را به نقاشی‌، آثار هنری، کاریکاتور و یا طرح‌های مربوط به داستان‌های مصور تبدیل کند. به کمک این اپلیکیشن جدید، شما می‌توانید چشم‌اندازی متفاوت از تصاویر خود را با دوستان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن مذکور، مناسب افرادی است که به هنر، نقاشی‌های کامیک و جلوه‌های کارتونی علاقه‌مند هستند.

Clone Camera Pro

قیمت: 1.99 دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

Clone Camera Pro به عنوان یک اپلیکیشن ویرایش عکس حرفه‌ای، محبوبیت خاصی را در بین علاقه‌مندان به عکاسی و ویرایش تصاویر کسب کرده است. همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، تمامی اشیای موجود در تصاویر قابلیت کلون سازی دارند! به عنوان مثال، شما می‌توانید در کادر دوربین قرار بگیرید و تعداد 6 تصویر مختلف را در حالات گوناگون از خود به ثبت برسانید. حال کافی‌ست اپلیکیشن Clone Camera Pro را اجرا کنید و تمامی ژست‌های مختلف خود را در یک تصویر ادغام کنید. در نتیجه این کار، شما در یک قاب عکس، 6 مرتبه و در حالات مختلف کلون شده‌اید!

این نرم افزار، همچنین دارای قابلیت‌هایی از جمله تایمر عکس‌برداری و همچنین مجموعه‌ای از فیلترهای پیش‌فرض است که شما را در ثبت این دسته از تصاویر هنری یاری خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های این برنامه، می‌توان به دارای بودن راهنمای عکاسی کلون اشاره کرد.

Snapseed

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

مگر می‌توان لیستی از 12 اپلیکیشن ویرایش عکس معرفی کرد و نرم افزار محبوب اسنپ‌سید (Snapseed) را در میان آن جای نداد؟! اپلیکیشن اسنپ‌سید، محصولی قدرتمند و محبوب است که توسط کمپانی گوگل برای اندروید و iOS عرضه شد و در همان روزهای اول، توانست به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند. اسنپ‌سید در میان علاقه‌مندان به دنیای عکاسی، محبوبیت خاصی دارد و با دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع و کاربردی، یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه به شمار می‌رود.

از مهم‌ترین ابزارهای در دسترس در اپلیکیشن اسنپ‌سید می‌توان به مواردی همچون: ابزار اصلاح ایرادات تصاویر، براش‌های گوناگون، فیلتر‌های متعدد، قاب‌های زیبا، افکت‌های اچ‌دی‌آر (HDR)، تار کردن قسمتی از تصاویر، بهبود فوکوس و بسیاری دیگر از این دست امکانات اشاره کرد.

Photo Editor by Aviary

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

این اپلیکیشن ویرایش عکس ، شما را قادر می‌سازد که همانند یک کاربر حرفه‌ای و خبره به ویرایش تصاویر خود بپردازید. اپلیکیشن ویرایش عکس مذکور، با دارا بودن ابزارهایی متنوع و کاربردی، توانسته محبوبیت خاصی را در بین کاربران در سیستم عامل‌های iOS و اندروید کسب کند. از جمله ویژگی‌های محبوب این اپلیکیشن می‌توان به امکان استفاده از فیلترها، قابلیت هم‌پوشانی، ابزار تار کردن قسمتی از عکس، فوکوس روی قسمت‌های مختلف، حذف ایرادات تصویر و همچنین سفید کردن دندان‌ها اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید قسمت دلخواه خود از تصاویر را کراپ کنید و یا اینکه گزینه‌های دیگری همچون میزان روشنایی، کنتراست و … را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم نمایید.

علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید با جلوه‌های زیبای گرافیکی، کپشن‌های دلخواه خود را بر روی تصاویر درج کرده و سپس آنان را به طور مستقیم در انواع شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Ampergram

قیمت: 0.99 دلار | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

اپلیکیشن آمپرگرام و کاربران آن، فعالیت چشم‌گیری در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام دارند و عمده تمرکز آنان بر بهبود مهارت‌های خلاقانه تایپوگرافی است. به طور دقیق‌تر، اپلیکیشن آمپرگرام به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از تصاویر اینستاگرام خود، تایپوگرافی‌های هنری خلق کنید.

Lifecake

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

اپلیکیشن لایف‌کیک، مخصوص والدین خلاق عرضه شده است! اگر شما نیز دوست دارید که از روند رشد سنی کودک خود، یک آلبوم عکس جذاب را خلق کنید، اپلیکیشن لایف‌کیک می‌تواند این کار را به آسان‌ترین شکل ممکن برایتان انجام دهد. در این آلبوم عکس، شما می‌توانید یک جدول زمانی از تصاویر فرزندان خود را ایجاد و از آن یک اسلایدشوی بی‌نظیر بسازید. شما می‌توانید تصاویر مربوط به فرزند خود را از حافظه داخلی و یا شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر فیسبوک، پیکاسا و یا اینستاگرام به محیط برنامه وارد کرده و با درج اطلاعات دقیق از سنین مختلف، این آلبوم عکس را به یک اثر هنری خاطره‌انگیز تبدیل کنید.

شما همچنین می‌توانید این اسلایدشوی عکس زیبا را با سایر اعضای خانواده و یا نزدیکان خود به اشتراک بگذارید تا آن‌ها نیز بتوانند از تماشای تصاویر دلبند شما در اسمارت‌فون یا تبلت‌های خود لذت ببرند.

Rakuga Cute

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

تقریبا می‌توان گفت که لقب جذاب‌ترین اپلیکیشن ویرایش عکس در این لیست، به Rakuga Cute تعلق دارد! به کمک این اپلیکیشن، علاقه‌مندان به تصاویر فانتزی می‌توانند بر روی عکس‌های خود استیکرهای کارتونی بچسبانند و با اضافه کردن فریم‌های زیبا و متن‌هایی با استایل نئون، تصاویر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن، همچنین از قابلیت زیباسازی چهره‌ها نیز پشتیبانی دارد و با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خود را به کلاژهایی خلاقانه تبدیل کرده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

LINE Camera

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

عنوان دیگری که در لیست محبوب‌ترین‌ها قرار دارد، اپلیکیشن ویرایش عکس لاین کمرا (LINE Camera) است. پیش از تولد شبکه محبوب تلگرام، بسیاری از کاربران فارسی زبان، از اپلیکیشن لاین استفاده می‌کردند. نرم افزار لاین کمرا، یکی از سرویس‌های عرضه شده توسط توسعه‌دهندگان شبکه‌ اجتماعی لاین است که با هدف ویرایش و زیباسازی تصاویر در اختیار کاربران قرار گرفت. لاین کمرا، شمارا قادر می‌سازد که عکس‌های خود را با مجموعه‌ای از استیکرها، براش‌ها، فریم‌ها، فیلترها و … زیباسازی کرده و آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در آپدیت جدید این اپلیکیشن، شما همچنین می‌توانید ویدیوهایی با پوسته و استیکر حیوانات را ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

Prisma

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

نزدیک به یک سال از تولد اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار پریسما می‌گذرد و همچنان می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه خلق تصاویر هنری به شمار آورد. این اولین بار نیست که در گجت نیوز، به معرفی این نرم افزار می‌پردازیم؛ چرا که پیش‌تر نیز چندین مرتبه از آن به عنوان بهترین اپلیکیشن خلق نقاشی از روی تصاویر یاد شده است. تنها کافیست که تصویر مورد نظر خود را به برنامه بدهید تا نمایی خیره‌کننده از آن را در نمای نقاشی‌های ون گوگ، لویتان، پیکاسو و … دریافت کنید.

Boomerang

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

اپلیکیشن ویرایش عکس

اپلیکیشن بومرنگ، اخیرا محبوبیت زیادی را در بین کاربران شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به دست آورده که مهم‌ترین ویژگی آن، امکان خلق مینی ویدیوهای جذاب و به اشتراک‌گذاری آسان آن‌هاست.

مینی ویدیوهای بومرنگ، حلقه‌ای بی‌پایان از یک رویداد ویدیویی هستند که شروع و پایان آن‌ها، دائما در تکرار است. این برنامه، 10 تصویر را به طور پشت سر هم به ثبت می‌رساند و سپس با ترکیب آنان، یک کلیپ جذاب را برایتان خلق می‌کند.

Hyperlapse

قیمت: رایگان | دانلود نسخه iOS | دانلود نسخه اندروید

https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2013/11/lifecake.png

هایپرلپس، نام آخرین اپلیکیشن محبوبی است که در این لیست جای می‌گیرد. اینستاگرام، در ابتدای معرفی، کاربران خود را با مجموعه‌ای از فیلترهای جذاب به وجد آورد. رفته رفته با ارائه آپدیت‌های جدید به این شبکه اجتماعی، نقاط قوت این اپلیکیشن از تعداد انگشتان دست هم فراتر رفتند. به کمک اپلیکیشن هایپرلپس، شما کاربران عزیز می‌توانید ویدیوهای سریع خود را به ثبت رسانده و سپس با بهره‌گیری از افکت‌های سینمایی منحصر به فرد، آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

رابط کاربری اپلیکیشن هایپرلپس بسیار ساده و زیبا است و شما با ضبط کردن یک فایل ویدیویی کوتاه یا طولانی، می‌توانید سرعت آن را تا 12 برابر افزایش دهید و بدین ترتیب اولین ویدیوی تایم‌لپس خود را ایجاد کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظرم picsart از همه اینا بهتره امکاناتش خیلی بیشتره