تصاویر اچ تی سی یو 11 پلاس

تصاویر اچ تی سی یو 11 پلاس ، شکل ظاهری این گوشی را نشان می‌دهند

به تازگی یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار تصاویر اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، این گوشی جدید را در زوایای مختلف پیش روی علاقه‌مندان قرار داده است.

این تلفن هوشمند که با اسم رمز «اوشن مستر» نیز شناخته می‌شود، نخستین گوشی اچ تی سی با پیروی از زبان طراحی گوشی های بدون حاشیه خواهد بود.

همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، سازندگان با حذف کلید فیزیکی هوم از بخش جلویی دستگاه، حسگر اثر انگشت را به بخش پشتی و زیر دوربین منتقل کرده‌اند. در این بخش، خبری از سیستم دوربین دوگانه نبوده و احتمالا سازندگان باز هم به سنسور 12 مگاپیکسلی گوشی یو 11 تکیه خواهند کرد. علاوه بر این، مثل گذشته خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نخواهد بود.

خوشبختانه همراه با تصاویر اچ تی سی یو 11 پلاس ، اندازه دقیق این گوشی نیز مشخص شده است. بر این اساس، گوشی جدید اچ تی سی با ابعاد 158.2 در 74.6 در 9.1 میلی‌متر تولید خواهد شد. در این صورت از نظر ابعادی، تفاوت چندانی میان این گوشی و U11 وجود ندارد. هرچند اطلاعاتی که تا به این لحظه منتشر شده است، صفحه نمایش 6.0 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود اچ تی سی U11 پلاس، ماه آینده میلادی همراه با تراشه اسنپدراگون 835، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 8.0 اوریو به صورت رسمی معرفی شود. در ادامه می‌توانید عکس‌های جدید این گوشی را تماشا کنید.

تصاویر اچ تی سی یو 11 پلاس

ویدیوی 360 درجه گوشی جدید اچ تی سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگه ۶اینچ باشه یکی ازانتخاب های منه

  2. این که باز حاشیه داره….