تست عمر باتری گوگل پیکسل 2

تست عمر باتری گوگل پیکسل 2 و 2 ایکس ال: افتخاری دیگر برای نسل دوم

آزمایش‌های زیادی روی دو گوشی جدید گوگل انجام شده اما جدیدترین آن‌ها، مربوط به تست عمر باتری گوگل پیکسل 2 و 2 ایکس ال است که پیشرفت‌هایی را نشان می‌دهد.

نسل دوم گوشی‌های سری پیکسل گوگل با بهبودهای زیادی همراه شده‌اند و از نسل اولشان با فاصله زیادی جلوتر هستند. چیپست جدید اسنپدراگون، دوربین پیشرفته و نمایشگر با کیفیت همه و همه دور هم جمع شده‌اند تا موبایل‌های جدید گوگل را به یکی از برترین‌های بازار بدل کنند.

اما در زمینه باتری، نسل دوم پیکسل نسبت به نسل اول تفاوت زیادی به خود ندیده، با این وجود حدود یک ساعت دوام بیشتری در حالت نمایشگر روشن دارد. این موضوع نشان دهنده استفاده بهینه چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 835 از انرژی باتری است که در نوع خود پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود. البته ثابت ماندن رزولوشن نمایشگر نیز تاثیر زیادی روی کاهش مصرف باتری داشته است.

تست عمر باتری گوگل پیکسل 2

نتیجه تست عمر باتری گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز این پیشرفت  را تایید می‌کند و طبق این آزمایش، نسل دوم ایکس ال یک ساعت و نیم بیشتر از نسل پیشینش دوام دارد. تفاوت عمر باتری دو نسخه پیکسل 2 زیاد نیست و درواقع گوگل روی مصرف بهینه باتری تمرکز داشته تا افزایش حجم باتری و ابعاد آن.

تست عمر باتری گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال: صعود و سقوط

گرچه طول عمر باتری اسمارت فون‌های جدید گوگل پیشرفت خوبی را به خود دیده‌اند اما در مقابل، مدت زمان شارژ باتری نه تنها پیشرفت چندانی نداشته، بلکه پسرفت قابل ملاحظه‌ای را در نسخه بزرگتر پیکسل‌های جدید گوگل را شاهد هستیم. پیکسل‌های جدید در کنار پیشرفت‌هایشان، پسرفت‌هایی هم داشته‌اند اما به نظر می‌رسد تغییرات جدید مورد علاقه کاربران و هواداران گوگل قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*