نوکیا 7

نوکیا 7 در چین معرفی شد؛ قاب پشتی شیشه‌ای همراه با چیپست اسنپدراگون 630

گوشی موبایل اندرویدی نوکیا 7 (Nokia 7)‌ معرفی شد. این محصول مجهز به قاب پشتی شیشه‌ای، چیپست اسنپدراگون 630 و نمایشگر 5.2 اینچی است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت نوکیا 7 آشنا شوید.

امروز عضو جدید گوشی‌های اندرویدی شرکت HMD Global رسما در خاک چین معرفی شد. نوکیا 7 نام نخستین گوشی اندرویدی این برند است که از یک قاب پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد؛ آن یک شیشه سه بعدی Gorilla Glass ساخت شرکت کورنینگ است که کمتر شاهد استفاده از آن بوده‌ایم. همچنین فریم دور گوشی نیز آلومینیوم سری 7 هزار است که لبه‌های آن با الماس برش خورده است.

مشخصات فنی

ظاهر گوشی اندرویدی جدید نوکیا کاملا بالارده به نظر می‌رسد (اگر حاشیه‌های آن را فاکتور بگیرید)، و از تاییدیه IP54 برخوردار است که به معنای مقاوم بودن آن در برابر پاشش آب است. در داخل، شما می‌توانید یک چیپست اسنپدراگون 630 را بیابید که با 4 گیگابایت / 6 گیگابایت رم همراه شده است. یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه با پشتیبانی از کارت‌های میکرو اس نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

نوکیا 7

نوکیا 7 از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی IPS LCD با محافظ گوریلا گلس 3 بهره می‌برد. دوربین اصلی آن از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8،‌ اندازه پیکسل‌های 1.12‌ میکرون پیکسل و همچنین فلاش دوگانه LED بهره می‌برد. برای عاشقان سلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و اندازه پیکسل‌هایی به بزرگی 1.4 میکرون پیکسل همراه با زاویه دید 84 درجه‌ای بر روی قاب جلویی گوشی تعبیه شده است. نوکیا 7 حاوی «یک تجربه تصویربرداری خاص از سوی Zeiss» است که شامل قابلیتی به نام “Bothies” برای تصویربرداری همزمان با دو دوربین پشتی و جلویی در کنار یکدیگر است. همچنین از چیپ Nokia OZO‌ نیز برای ضبط باکیفیت صدا در این گوشی استفاده شده است.

نوکیا 7

از نظر درگاه‌های ارتباطی نوکیا 7 به وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، جی پی اس، یو اس بی نوع C، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، NFC و LTE کت 6 مجهز است. کلیدهای سیستم خازنی هستند و یک اسکنر اثر انگشت نیز بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده است. در راس بخش نرم افزاری گوشی، اندروید 7.1.1 نوقا (با تعهد دریافت اندروید 8 اوریو) قرار دارد و یک باتری 3.000 میلی‌آمپری همراه با شارژ سریع 18W‌ نیز در اختیار کاربرانش خواهد بود.

قیمت نوکیا 7

به طور کلی گوشی اندرویدی جدید نوکیا در دو مدل مشکی براق و سفید مات به عرضه درخواهد آمد. این محصول از 24 اکتبر (2 آبان ماه) با قیمت 377 دلار برای مدل حاوی رم 4 گیگابایتی و قیمت 407 دلار برای مدل حاوی رم 6 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست چه زمانی عرضه جهانی نوکیا 7 آغاز خواهد شد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام تشکر از برنامه خوبی تان