پیکسل 2 ایکس ال محبوب ترین گوشی گوگل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

پیکسل 2 ایکس ال محبوب ترین گوشی گوگل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

کاربران گجت نیوز با شرکت در نظرسنجی هفته گذشته، گوگل پیکسل 2 ایکس ال (Google Pixel 2 XL) را به عنوان بهترین گوشی سری پیکسل گوگل انتخاب کردند.

بسیاری معتقدند که گوشی های خانواده پیکسل 2 گوگل قیمت بالایی داشته و امکانات کمی را اریه داده‌اند. با این حال، اگر هنوز هم قصد خرید یکی از این دو محصول را در آینده دارید، کاربران ما، گوگل پیکسل 2 ایکس ال را گوشی بهتری دانسته‌اند.

اگرچه این محصول رده‌بالا برخی امکانات نسخه کوچکتر از خود (مانند جک 3.5 میلی‌متری) را ندارد، اما نمایشگر بزرگ P-OLED با حاشیه‌های اضافی کم، نقطه قوت گوگل پیکسل 2 XL است. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، رقبایی نظیر آیفون 8 پلاس و گلکسی نوت 8، قیمتی بالاتر از نسخه پلاس پرچمدار جدید گوگل دارند.

پیکسل 2 ایکس ال محبوب ترین گوشی گوگل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها 15.5 درصد از کاربران، گوشی کوچکتر گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) را محصولی بهتر دانسته‌اند. این موبایل که شباهت زیادی نیز به نسل اول گوشی های پیکسل گوگل دارد، دارای دوربینی تک‌لنز و باکیفیت و حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه نمایش بوده و همانند نسخه XL، اندروید خالص را اجرا می‌کند.

بیش از 33 درصد از کاربران هم قصد خرید هیچ‌کدام را نداشته و به گوشی های سایر برندها رای داده‌اند. در مقایسه با محصولاتی مجهز به اندروید خالص، کمپانی HMD در حال کار بر روی گوشی های جدید خود است، وان‌پلاس پیشرفت خوبی در دنیای گوشی های هوشمند داشته و حتی لنوو نیز با فروش محصولات خود، رقیبی جدی برای گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به حساب می‌آید. در این جمع، نباید از اسمارت فون شیائومی می A1 مبتنی بر اندروید وان هم به راحتی غافل شد.

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته گذشته را مشاهده خواهید کرد. به نظر شما، گوشی های جدید گوگل می‌توانند رقیبی قدرتمند برای محصولات سایر کمپانی‌ها در خارج از ایالات متحده باشند؟

پیکسل 2 ایکس ال محبوب ترین گوشی گوگل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*