گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس

اطلاعات جدیدی از گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس به دست آمده است

به تازگی یک منبع معتبر اطلاعات جدیدی از گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus)، گوشی کم حاشیه شرکت اچ تی سی را به دست آورده است. ظاهرا این محصول از یک باتری قدرتمند بهره می‌برد.

دوم نوامبر (11 آبان ماه)‌ اچ تی سی قصد دارد از یک گوشی هوشمند جدید پرده برداری کند که ظاهرا متفاوت از تمامی محصولات عرضه شده آن‌ها در طول سالیان اخیر خواهد بود. محصولی که به نظر می‌رسد اچ تی سی یو 11 پلاس نام خواهد داشت، یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر 5.99 اینچی همراه با حاشیه حداقلی صفحه، وضوح 1440×2880 پیکسل و نسبت 18:9 است.

مشخصات فنی گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس

روز گذشته دو بنچمارک مختلف در وب‌سایت‌های امتیازگیری از یک محصول برند اچ تی سی منتشر شدند که ظاهرا مربوط به همین محصول هستند. هر دو آنها محصولی با شماره مدل HTC 2Q4D1 و کدنام HTC Master را نشان می‌دادند که از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام همراه با 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل، یک دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز دیگر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین در راس بخش نرم افزاری گوشی جدید اچ تی سی نیز سیستم عامل اندروید 8 اوریو حضور خواهد داشت. تمامی این اطلاعات نشان می‌دهند که ما باید در انتظار عرضه یک پرچمدار جدید اس سوی تایوانی‌ها باشیم.

ما تا به امروز اخبار بسیار خوبی را درباره‌ی گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس شنیده‌ایم که شاید مهم‌ترین آن‌ها همین نمایشگر کم حاشیه و قد بلندش باشد. ما حتی پیش از انتشار این بنچمارک‌ها نیز از مشخصات فنی پرچمدار جدید اچ تی سی باخبر بودیم، اما حالا می‌توانیم با اطمینان خاطر بیشتری ر ارتباط با آن صحبت کنیم.

آیا واقعا گوشی رویت شده در وب‌سایت‌های بنچمارک گیری همان گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس بوده است؟ یا این‌ها تنها زاده‌ی ذهن یک طرفدار گمپانی اچ تی سی هستند. در هر صورت هرچه که هست ما باید تا یازدهم آبان ماه و زمان معرفی گوشی اچ تی سی U11 پلاس منتظر بمانیم.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*