آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10

آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10 برای استفاده عموم منتشر شد

سرانجام مایکروسافت نسخه عمومی آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10 را منتشر کرد. شما می‌توانید از طریق سایت مایکروسافت یا Windows Update‌ ویندوز خود را آپدیت کنید.

کمپانی مایکروسافت سرانجام ساعاتی پیش نسخه عمومی آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10 را منتشر کرد. اطلاعات مربوط به این به‌روزرسانی چندین ماه پیش منتشر شده بود و اعضای گروه Insider ویندوز نیز قادر بودند تا به امروز پیش از کاربران عادی، قابلیت‌های جدید ارائه شده توسط آپدیت را تجربه کنند. اما از شب گذشته، تمامی کاربران ویندوز 10 از سراسر جهان می‌توانند با به‌روزرسانی سیستم عامل خود، آپدیت Fall Creators ویندوز 10 را دریافت کرده و از تمامی تغییرات و بخش‌های بهبودیافته آن بهره‌مند شوند.

روش‌های دریافت آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10

این احتمال وجود دارد که آپدیت مذکور در تمامی نقاط جهان به صورت همزمان قابل دریافت نباشد و ما شاهد تاخیر در ارسال آن باشیم. شما به راحتی می‌توانید با رفتن به بخش “Windows Update” بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای سیستم عامل شما ارسال شده است یا خیر! اگر آن برای دیوایس شما در دسترس بود، دانلود آپدیت در پس زمینه محیط ویندوز شما آغاز خواهد شد و از شما برنامه‌ای را برای زمان نصب آپدیت می‌خواهد. شما همچنین می‌توانید با رفتن به وب‌سایت رسمی مایکروسافت، به صورت دستی اقدام به دریافت آپدیت بزرگ پاییزی ویندوز 10 کنید.

یکی از بزرگ‌ترین قابلیت‌هایی که با آپدیت به ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، پلتفرم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) است. کامپیوترهای ویندوز 10 همراه با این به‌روزرسانی جدید اینک با هدست‌های جدید واقعیت ترکیبی که توسط شرکت‌های مختلف همچون اچ پی، ایسوس، سامسونگ و غیره به تولید رسیده‌اند، سازگار خواهند بود. فروش این هدست‌ها نیز همزمان با عرضه آپدیت Fall Creators‌ ویندوز 10 از شب گذشته در سراسر جهان آغاز شده است.

این نکته را در نظر داشته باشید که مایکروسافت طراحی جدیدی را نیز در رابط کاربری بخش‌های مختلف ویندوز و برخی از اپلیکیشن‌های خاص گنجانده است. یک قابلیت رنگ آمیزی جدید به ویندوز اضافه شده است که می‌تواند استفاده از قلم برای اعمال تغییرات در فایل‌های PDF را به صورت پیشفرض به ارمغان بیاورد. قابلیت‌های نظیر “Find my Pen”، “Continue on PC”، بهبودهای مختلف امنیتی و غیره نیز توسط این به‌روزرسانی به ویندوز 10 افزوده شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*