ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10

ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10 ؛ کدام مدل محبوب دل مشتریان می‌شود؟

در این مقاله ما قصد داریم به بررسی ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) شامل سه مدل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین بپردازیم. چه المان‌هایی باعث تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر شده است؟

گوشی های خانواده میت 10 چند روز پیش توسط شرکت هواوی معرفی شدند و اگر گجت نیوز را دنبال کرده باشید ما اطلاعات کاملی از آن محصولات را در اختیار شما قرار دادیم، اما ما فکر می‌کنیم لازم است که در یک مطلب به صورت خلاصه‌وار توضیحاتی را در مورد آن‌ها ارائه دهیم.

بررسی ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10

مدل اصلی هواوی میت 10

ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10

هواوی دو گوشی بسیار قدرتمند را معرفی کرده است که می‌توانند آینده‌ی غول چینی را تضمین کنند. در اینجا یک مدل ویژه پورشه دیراین نیز وجود دارد، اما تنها یکی از سه مدل است که می‌تواند فروش جهانی بیشتری را به نام خود ثبت کند. منظور ما مدل اصلی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) است که ارزش خرید بیشتری را نسبت به دو مدل دیگر دارد. بیشتر این ارزش به خاطر نمایشگر آن است، اما در اینجا یک جک هدفون و قابلیت ارتقا حافظه داخلی نیز در ارزشمند کردن این گوشی بی‌تاثیر نیستند.

هواوی میت 10 پرو

ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10

هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) نیز محصولی با کیفیت است. ضخامت آن بسیار کم است، دارای یک بدنه‌ی ضد آب بوده و استفاده از اسکنر اثر انگشت پشتی آن نیز به مراتب راحت‌تر از اسکنر جلویی مدل اصلی میت 10 است. ظرفیت رم و حافظه داخلی بیشتر آن نیز کاملا مناسب هستند، اما شما برای داشتن این قابلیت‌ها باید 100 یورو بیشتر بپردازید. اما نمایشگر چه می‌شود؟ میت 10 حاوی یک نمایشگر بزرگ‌تر و شفاف‌تر است. زمانی که شما ویدیوهایی با نسبت 16:9 را مشاهده می‌کنید این تفاوت قابل لمس خواهد بود.

در آن سو، نمایشگر AMOLED‌ میت 10 پرو ارائه کننده رندر رنگ‌های بهتر (112 درصد NTSC در مقایسه با 96 درصد) و کنتراست مناسب‌تر است. گفته می‌شود هر دو نمایشگر از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، بنابراین قضاوت نهایی را به بعد از بررسی دقیقی از این دو محصول موکول می‌کنیم.

هواوی میت 10 پورشه دیزاین

ارزش خرید گوشی های خانواده هواوی میت 10

و در اینجا یک مدل پورشه دیزاین از میت 10 (Huawei Mate 10 Porsche Design) نیز وجود دارد. این محصول، که گران‌تر از دیگر گوشی های خانواده هواوی میت 10 در رده گوشی‌های پریمیوم لاکچری قرار می‌گیرد و خریداران خاص به خودش را دارد. البته ما طرفدارا لیبل “Porsche Design” قرار گرفته بر روی قاب جلویی گوشی نیستیم، اما همین لوگو باعث دو برابر شدن قیمت گوشی شده است! این مدل همچنین حاوی فضای داخلی بیشتری نسبت به دو مدل دیگر است و طراحی آن با اقتباس از اتومبیل پورشه 911 انجام گرفته است.

حال نظر شما چیست؟ کدام یک از این سه محصول را مناسب خرید به عنوان یک گوشی هوشمند در سال 2017 میلادی می‌دانید؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بالاخره بهترین گوشی جهان با کوهی انبوهی از نواوری وبهترین در باتری ودوربین وهوش مصنوعی عرضه شد،من بسیار زیاد منتظر شروع پیش فروش این گوشی درکسورمون هستم وقطعا می خرمش