بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس منتشر شد؛ گوشی مرموز تایوانی‌ها

بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس منتشر شد؛ مشخصات گوشی مرموز تایوانی‌ها

به تازگی مشخصات گوشی جدید اچ تی سی در وب‌سایت گیک‌بنچ ظاهر شده که به نظر می‌رسد بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) باشد.

بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس خبر از محصولی قدرتمند با چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم و اندروید 8.0 اوریو می‌دهد. چند روز پیش، تصویری تبلیغاتی از رویداد کمپانی تایوانی HTC در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) در فضای مجازی منتشر شد که به معرفی محصولی جدید و رده‌بالا اشاره داشت. شایعات بی‌شماری نیز شنیده شده که این اسمارت فون جدید، همان اچ تی سی U11 پلاس است؛ گوشی هوشمندی که با تفاوت‌های ظاهری نسبت به اچ تی سی یو 11 (HTC U11) طراحی خواهد شد. حال به نظر می‌رسد عرضه مشخصات اچ تی سی یو 11 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ، مهر تاییدی بر این ادعا باشد.

بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس

بنچمارک اچ تی سی یو 11 پلاس منتشر شد؛ گوشی مرموز تایوانی‌ها

اگرچه گوشی جدید اچ تی سی معرفی‌شده در گیک‌بنچ فاقد نام بوده، اما با توجه به مشخصات پردازنده، به چیپست رده‌بالای اسنپدراگون 835 مجهز است؛ پردازنده‌ای که در اچ تی سی U11 نیز شاهد به‌کارگیری آن بودیم.

چیزی که بیشترین توجهات را در لیست مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس به خود جلب می‌کند، رم 4 گیگابایتی آن است. اگر خاطرتان باشد، اچ تی سی یو 11 نیز با 4 گیگابایت رم معرفی شد در حالی که در برخی بازارها همانند ایالات متحده، نسخه 6 گیگابایتی آن هم به فروش می‌رسید. به همین دلیل نیز این احتمال وجود دارد که نسخه پلاس پرچمدار سال 2017 اچ تی سی، در دو مدل به بازار عرضه شود.

به نظر می‌رسد اچ تی سی یو 11 پلاس دارای نمایشگری با حاشیه‌های اضافی کمتر نسبت به مدل U11 باشد. اما باید دید کمپانی تایوانی، پرچمدار جدید خود را با امکانات این روزهای سایر پرچمداران، نظیر دوربین دوگانه و نسبت تصویر 18 به 9 نمایشگر، روانه بازار خواهد کرد یا گوشی جدید اچ تی سی را با همان طراحی قبل خواهیم دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*