والپیپرهای هواوی میت 10

دانلود والپیپرهای هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و پورشه دیزاین با لینک مستقیم

دانلود والپیپرهای هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) با لینک مستقیم از این مطلب امکان‌پذیر است. این تصاویر پس زمینه فوق‌العاده باکیفیت هستند.

هواوی میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین از یک نظر با سایر پرچمداران معرفی شده هواوی تا امروز تفاوت دارند. این شرکت همواره بر روی قدرت پردازشی و میزان حافظه گوشی های موبایل خود تمرکز کرده و کمتر به نمایشگرهای محصولاتش توجه داشته است. به عنوان نمونه، از سال 2014 بیشتر پرچمداران اندرویدی به نمایشگر دارای رزولوشن کیو اچ‌دی مجهز می‌شوند، اما هواوی همچنان از وضوح تصویر فول اچ‌دی استفاده می‌کند.

اما اکنون مدل پایه یعنی میت 10، به یک نمایشگر 5.9 اینچی دارای وضوح تصویر کیو اچ‌دی و تراکم پیکسلی 499 پی‌پی‌آی مجهز شده است. این صفحه نمایش FullView LCD نام دارد. پشتیبانی از محتواهای HDR از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های آن است.

والپیپرهای هواوی میت 10

اما هواوی میت 10 پرو، نسخه‌ای برتر و گران قیمت‌تر در مقایسه با مدل پایه محسوب می‌شود. اگرچه وضوح تصویر نمایشگر آن به فول اچ‌دی و تراکم پیکسلی به 402 پی‌پی‌آی کاهش پیدا کرده است، اما دو خصیصه بسیار مهم در این صفحه نمایش وجود دارد؛ پنل نمایشگر هواوی میت 10 پرو AMOLED بوده و همانند بسیاری از پرچمداران سال جاری، نسبت ابعاد تصویر آن 18:9 در نظر گرفته شده است. پشتیبانی از HDR10 از دیگر قابلیت‌های آن است.

تنها تفاوت هواوی میت 10 پورشه دیزاین با مدل پرو از نظر مشخصات فنی، ظرفیت داخلی 256 گیگابایتی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است، پس به همان نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی دارای پنل AMOLED مجهز شده است.

والپیپرهای هواوی میت 10

دانلود والپیپرهای هواوی میت 10

هواوی، گوشی های موبایل جدیدش را به نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود یعنی EMUI مجهز کرده است. در این رابط کاربری، والپیپرهای هواوی میت 10 که مخصوص نمایشگرهای دستگاه‌های جدید طراحی شده‌اند چشم‌نوازی می‌کنند. تصمیم گرفتیم والپیپرهای هواوی میت 10 و میت 10 پرو و پورشه دیزاین را در قالب این مطلب برای دانلود قرار دهیم. برای دانلود از دکمه زیر استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دریافت 6 اندروید 9