اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9

اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 و سری پی 10 به زودی ارائه می‌شود

بر اساس اعلام شرکت هواوی، به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) و خانواده پی 10 (Huawei P10) به زودی و پس از آغاز فروش سری میت 10، ارائه خواهد شد.

گوشی های تازه معرفی شده میت 10 و میت 10 پرو اولین گوشی های هوشمند هواوی هستند که به صورت پیش فرض با اندروید 8.0 اوریو به بازار عرضه می‌شوند. با این حال، این گوشی‌ها تنها محصولات برند چینی هواوی نخواهند بود که آخرین نسخه سیستم عامل گوگل را اجرا می‌کنند.

در رویداد رونمایی از گوشی های سری میت 10، شرکت هواوی رسما اعلام کرد که سری میت 9 و پی 10 نیز در ماه‌های آتی به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند. گوشی های هواوی میت 9 و میت 9 پرو در ابتدا این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و سپس نوبت به گوشی های هواوی پی 10 و پی 10 پلاس می‌رسد.

اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 و پی 10

تاریخ انتشار اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 و پی 10

این تولیدکننده چینی گوشی های هوشمند می‌گوید اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 ، سه یا چهار هفته پس از آغاز فروش میت 10 ارائه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار این به‌روزرسانی مهم برای خانواده P10 مشخص نشده اما هواوی تنها اعلام کرد که این اتفاق در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. انتظار می‌رود با توجه به این که گوشی جدید هواوی میت 10 در اواخر ماه جاری (اکتبر) به بازار عرضه می‌شود، به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو برای هواوی میت 9 تا پایان نوامبر 2017 (ماه آینده) در اختیار کاربران گوشی‌‌های این خانواده قرار بگیرد.

EMUI 8.0 بسیار شبیه به نسخه قبلی رابط کاربری هواوی خواهد بود اما تعدادی تغییرات بصری در آن اعمال شده است. همچنین این نسخه پیشرفت‌هایی را نسبت به قبل داشته و شرکت هواوی مدعی شده که عملکرد آن 12 درصد بهبود پیدا کرده است.

در پایان هواوی تاکید کرد که دوربین گوشی میت 9 دارای قابلیت تشخیص هوشمند سوژه بر پایه قابلیت هوش مصنوعی نخواهد بود اما این به‌روزرسانی، بسیاری از ویژگی‌های دیگر هوش مصنوعی را با خود به همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام خیلی تشکر از سایت خوب شما واسه گوشی HUAWEI P10 لایت هم آندروید 8میاد یا نه خیلییییی ممنون میشم جواب منو بدین اگه

  2. واقعا میت 9 الان ارزش خرید خوبی پیدا کرده قیمتش الان 1 میلیون 700 شده کمترم میشه