گوشی تاشو زد تی ای اکسون ام

گوشی تاشو زد تی ای اکسون ام با 2 نمایشگر لمسی معرفی شد!

گوشی تاشو زد تی ای اکسون ام (ZTE Axon M) رسما معرفی شد. این گوشی از 2 نمایشگر لمسی 5.2 اینچی برخوردار است که می‌توانند در کنار یکدیگر فعالیت کنند. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت زد تی ای Axon M‌ آشنا شوید.

مدتها بود شاهد حضور یک محصول با کدنام Multy و از برند زد تی ای در وب‌سایت‌های امتیازگیری بودیم. حال امروز این گوشی رسما معرفی شد و نام آن نیز زد تی ای اکسون M است. شما می‌توانید این محصول جسور را یک گوشی تاشو یا هر چیزی که علاقه‌مند هستید بنامید، اما در واقع آنطور که انتظار دارید این محصول از وسط به دو نیمه تقسیم نمی‌شود.

در واقع زد تی ای اکسون ام حاوی دو نمایشگر است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا محتوا را در ابعاد بزرگ‌تری مشاهده کنید. زمانی که نمایشگر دوم را باز می‌کنید، شما به طور کلی یک فضای 6.75 اینچی را در اختیار خواهید داشت، اما حاشیه‌های کناری آن نمی‌تواند کمکی به یک تکه جلوه دادن دو نمایشگر کند. در واقع این گوشی از دو نمایشگر 5.2 اینچی ال سی دی با وضوح 1080p بهره می‌برد که شما می‌توانید در چهار حالت مختلف این دو را کنار یکدیگر قرار دهید. این نمایشگرها ارائه کننده تراکم پیکسلی 426ppi هستند و یک محافظ گوریلا گلس 5 نیز آن‌ها را پوشانده است.

گوشی تاشو زد تی ای اکسون ام

4 حالت مختلف استفاده از دو نمایشگر

حالت “Dual” به شما اجازه می‌دهد تا در هر نمایشگر اپلیکیشن مجزایی را به اجرا درآورید، حالت “Extended” در مجموع نمایشگر گوشی را به اندازه 6.75 اینچ درمی‌آورد، حالت “Mirror” دقیقا هر محتوای قابل مشاهده در صفحه اصلی را در صفحه ثانویه نیز به تصویر می‌کشد (به طور مثال زمانی که در کنار دوست خود هستید می‌توانید از این حالت استفاده کنید تا زاویه دید بهتری را در اختیار داشته باشد) و همچنین حالت “Traditional” نیز این گوشی را درست همانند یک گوشی هوشمند معمولای در می‌آورد و تنها یکی از دو نمایشگر را روشن خواهد گذاشت.

گوشی تاشو زد تی ای اکسون ام

مشخصات فنی زد تی ای اکسون ام

از نظر سخت افزار داخلی نیز شاهد حضور اجزایی میان رده رو به بالا هستیم که نویدبخش ارائه قدرت مناسبی از سوی زد تی ای اکسون ام است. Axon M از چیپست اسنپدراگون 821 قدرت می‌گیرد که با یک رم 4 گیگابایتی همراه شده است. 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داشت و با توجه به حالت تاشو بودن گوشی، بر خلاف محصولات نوظهور بازار دیگر خبری از دوربین دوگانه یا حتی 2 دوربین به طور کلی بر روی این گوشی نیست و ما تنها یک لنز 20 مگاپیکسلی را می‌توانیم بر روی آن ببینیم. دو اسپیکر قدرتمند، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، یک باتری 3.180 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین اندروید 7.1.2 نوقا نیز دیگر مشخصات مربوط به این گوشی جذاب برند زد تی ای است. باتری این گوشی نیز توسط یک درگاه USB نوع C و به لطف تکنولوژی Quick Charge 3.0 با سرعت بالایی شارژ می‌شود.

قیمت

فروش این گوشی از ماه آینده و با قیمت 725 دلار به آغاز خواهد رسید. با توجه به مستقر بودن شرکت ZTE در کشور چین، طبیعیست که در ابتدا این محصول روانه بازار کشور خودش شود و سپس به دیگر بازارهای جهانی راه پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اگر صفحه دومش از پنل تمام صفحه بدون حاشیه استفاده میکرد ، امکان اینکه مورد توجه قرار بگیره زیاد میشد در حال حاضر جذابیت چندانی نداره اونم با این قیمت

  2. خیلی بنظرم طرحشون قدیمیه و فک نمیکنم فروشی کنه چون این مدلها چند سال پیش اراعه شدن و اصلا مورد توجه قرار نگرفتن امروز اگه قرار تاشو بیاد باید صفحه نیم بشه بدون هیچ ایجاد حاشیه خاصی