آرکاس دیاموند امگا (Diamond Omega)

آرکاس دیاموند امگا (Diamond Omega) ؛ اولین پرچمدار آرکاس با نمایشگر بدون حاشیه

آرکاس دیاموند امگا (Diamond Omega) جدیدترین اسمارت فون آرکاس (Archos) و نخستین گوشی پرچمدار بالارده این کمپانی فرانسوی به حساب می‌آید؛ با ما و معرفی این محصول همراه باشید.

کمپانی آرکاس که به طور کلی برای تولید تلفن‌های هوشمند اندرویدی با قیمت پایین معروف بوده، به تازگی با معرفی گوشی آرکاس دیاموند امگا ، خود را به عرصه ساخت گوشی‌های بالارده (high-end) وارد کرده است. از مشخصات این محصول می‌توان به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 (Qualcomm Snapdragon 835)، رم 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی (بدون پشتیبانی از کارت حافظه) و نمایشگر 5.73 اینچی با رزولوشن Quad HD و نسبت ابعاد 18:9 اشاره کرد.

گوشی Diamond Omega اولین پرچمدار آرکاس با نمایشگر بدون حاشیه

همانطور که از یک پرچمدار در سال 2017 انتظار می‌رود، گوشی Diamond Omega مجهز به دوربین دوگانه با ترکیب سنسورهای 23 و 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی دستگاه هم دو سنسور 5 مگاپیکسلی دارد. باتری جدانشدنی تعبیه شده هم با ظرفیت 3100 میلی‌آمپر ساعت، امکان استفاده از گوشی به مدت 5 ساعت را برای مکالمه، تضمین می‌کند.

لازم به ذکر است که آرکاس دیاموند امگا (Diamond Omega) مجهز به پورت یو اس بی از نوع C، جک 3.5 میلی‌متری هندزفری و سنسور اثرانگشت در قسمت پشت خود بوده و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. از آنجایی هم که مشخصات این تلفن هوشمند به اسمارت فون زد تی ای نوبیا Z17S شباهت دارد؛ سیستم عامل در نظر گرفته شده برای گوشی Diamond Omega اندروید 7.1 نوقا بوده و رابط کاربری آن NUBIA UI 5.0 است.

پرچمدار آرکاس در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد و قیمت آن در اروپا، 500 یورو در نظر گفته شده است.

ویدیو کار با گوشی Diamond Omega

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*