آلکاتل 3 تبلت اندروييدي ازران قيمت جديد خود را در CES 2013 به نمايش گذاشت

 فروش موفق تبلت ارزان قیمت نکسوس 7 بقیه شرکت ها را هم به فکر ارایه تبلت های ارزان انداخته است. شرکت آلکاتل هم امروز ۳ تبلت جدید ارزان قیمت را در نمایشگاه سی ای اس معرفی کرده است.در ادامه با توضيحات تکميلي در مورد اين سه محصول جديد با گجت نيوز همراه باشيد.

مدل اول One Touch Evo7 HD نام دارد. تبلتی ۷ اینچی که با وای-فای، 3G و البته 4G وارد بازار خواهد شد و می تواند از سیم کارت استفاده کند. نمایشگر آن هم IPS و با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل است. با کارت حافظه میکرو اس دی و پورت میکرو یو اس بی. این تبلت با اندروید 4.2 و پردازشگر ۲ هسته ای 1.6GHz و دو دوربین جلو و عقب وارد بازار خواهد شد. رم آن ۱ گیگابایت و حافظه داخلی ۴ گیگابایت است و بلوثوت 4.0 هم فراموش نشده است.

قیمت مدل وای‌فای تنها ۱۷۹ دلار است و مدل 3G و 4G به ترتیب ۲۴۹ و ۳۴۹ دلار خواهند بود.

تبلت دوم هم ۷ اینچی است و رزولوشن آن مانند مدل قبلی است. نامش One Touch Tab7 HD است و کمی سبکتر و باریک تر از برادرش به حساب می آید. حافظه آن هم ۸ گیگابایتی است و بلوتوث 2.0 دارد. بقیه مشخصات مانند تبلت قبلی است. این تبلت فقط به صورت وای‌فای به بازار می آید و قیمت اش ۱۴۹ دلار خواهد بود.

تبلت سوم ۸ اینچی است و Tab8 HD نام دارد. با وجود اینکه بزرگ تر است، اما رزولوشن آن 1024 در 768 پیکسل است. بقیه مشخصات آن مانند Tab7 HD است. قیمت این مدل ۱۷۹ دلار خواهد بود.

هر سه تبلت آلکاتل در فصل سوم سال جاری وارد بازار خواهند شد. بنابراین برای دیدن آنها در بازار عجله نداشته باشید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی  گجت نیوز مراجعه کنید.

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*