هواوی میت 10

معرفی هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین از زبان سازنده

هواوی امروز در مونیخ از گوشی های جدید خود رونمایی کرد. در این مطلب، بیانیه مطبوعاتی معرفی هواوی میت 10 ،‌ میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین را مطالعه خواهید کرد.

نوآوری‌های بدیع همیشه با رویاهای بزرگ آغاز می‌شوند. هواوی در نمایشگاه IFA در برلین، از اولین پردازنده موبایل خود که به هوش مصنوعی مجهز است با نام Kirin 970 رونمایی کرد. امروز هم در مونیخ هواوی گوشی های سری Mate 10 خود را معرفی کرد که در را به روی کاربردها و نرم افزارهای مرتبط با هوش مصنوعی می‌گشاید. گوشی های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) و هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Huawei Mate 10 Porsceh Design) مدل‌هایی قدرتمند هستند که از مزایای هوش مصنوعی یا AI، پردازنده Kirin 970 و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0 بهره می‌برند. گوشی های سری Mate 10 آخرین سری از گوشی های سری Mate هواوی هستند که مانند اسلاف خود از باتری پرظرفیت، کارایی بالا و دوربین‌های دوگانه جدید ساخت Leica برخوردار می‌باشند.

هواوی میت 10

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی گفت:

با ورود ما به عصر هوشمندی و نبوغ، دیگر هوش مصنوعی یک موضوع مجازی نیست، بلکه چیزی است که به زندگی روزمره ما پیوند خورده است. هوش مصنوعی (AI) می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد، خدمات ارزشمندی به کاربران ارائه کند و کارایی محصول را افزایش دهد.

او در ادامه افزود گوشی های سری Mate 10 اولین گوشی در دنیا هستند که به NPU یا واحد پردازش عصبی برای هوش مصنوعی یا AI مجهز شده که عصر جدیدی را در دنیای تلفن های همراه آغاز می‌کند.

هواوی میت 10

ویژگی‌های کلیدی گوشی های هواوی میت 10

  • بهره گیری از Kirin 970، اولین پردازنده هوش مصنوعی برای گوشی های هوشمند با یک NPU یا واحد پردازش عصبی
  • بدنه شیشه‌ای 3D با حاشیه‌های بسیار نازک با نمایشگر FullView هواوی که از استاندارد HDR10 برای نمایش رنگ‌ها به شکل شفاف و جذاب پشتیبانی می‌کند.
  • سیستم سوپر شارژ امن که از استاندارد ایمنی TÜV Fast-Charge بهره برده به همراه باتری پرظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی همراه با سیستم مدیریت انرژی با هوش مصنوعی
  • دوربین‌های دوگانه جدید Leica با لنزهای SUMMILUX-H و دیافراگم f/1.6 که از عکاسی هوشمند پشتیبانی می‌کنند و قابلیت‌هایی نظیر تشخیص ماهیت سوژه‌ها را دارا هستند.
  • نسخه آخر رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0 همراه با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 8.0

هواوی میت 10

هوش مصنوعی در موبایل یعنی تجربه کاربری غنی‌تر

هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو اولین گوشی‌هایی هستند که از پردازنده جدید Kirin 970 بهره‌گیری می‌کنند. این پردازنده با امکان پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این پردازنده که از معماری ساخت 10 نانومتری برخوردار است از 8 هسته ARM Cortex CPU بهره می‌برد. همچنین Kirin 970 اولین چیپ دنیاست که از پردازنده گرافیکی 12 هسته‌ای Mali G-72 بهره می‌برد. بخش جدید NPU نیز در این چیپ برای اولین بار یک واحد پردازش عصبی مستقل را به دنیای تلفن همراه وارد کرده است. Kirin 970 از یک بخش ISP دوگانه جدید برای عکاسی بهره‌مند از هوش مصنوعی برخوردار است.

هواوی میت 10

وجود NPU در این پردازنده موجب شده که کارایی Kirin 970 نسبت به پردازنده‌های عادی برخوردار از هسته‌های Cortex-A73 تا 25 برابر بیشتر و بهره‌وری آن هم تا 50 برابر در فرایندهای مرتبط با هوش مصنوعی در گوشی بالاتر باشد. همچنین HUAWEI Mate 10 سریع‌ترین گوشی دنیا در حوزه ارتباطات فوق سریع LTE می‌باشد. در این گوشی برای اولین بار هر دو سیمکارت می‌توانند در حالت 4G کار کنند.

کیفیت در طراحی برای راحتی کاربران

با صفحه نمایش جدید FullView شرکت هواوی، میت 10 از نمایشگری با اندازه 5.9 اینچ و با نسبت نمایش 16:9 که بدون حاشیه است و از استاندارد HDR10 برای نمایش شفاف‌تر رنگ‌ها بهره می‌برد، برخوردار شده است. همچنین نمایشگر OLED مدل Mate 10 PRO از اندازه 6 اینچ و نسبت نمایش 18:9 و استاندارد HDR10 سود می‌برد.

این گوشی های پرچمدار از طراحی زیبا و چشمگیر با شیشه‌های 3D که هر چهار جهت آن‌ها برای راحتی بیشتر در دست خم خورده است بهره‌مند هستند. در پشت دستگاه هم دوربین‌های جدید دوگانه لایکا قرار داده شده‌اند. هواوی میت 10 همچنین از استاندارد IP67 برای مقاومت در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب به آن برخوردار هستند.

هواوی میت 10

دوربین‌های دوگانه جدید Leica و مدیریت باتری با هوش مصنوعی، طراحی شده برای عصر آینده تلفن های همراه

هواوی دوباره با Leica برای طراحی دوربین‌های دوگانه Mate 10 و Mate 10 PRO همکاری کرده است. آن‌ها یک لنز 12 مگاپیکسلی RGB را در کنار یک لنز 20 مگاپیکسلی تک رنگ، لرزش‌گیر نوری تصاویر یا OIS، بزرگترین اندازه گشودگی دیافراگم با اندازه f/1.6، حالت بوکه و بزرگ‌نمایی دیجیتال برخوردار از هوش مصنوعی را با هم تلفیق کرده‌اند تا در نهایت عکس‌هایی شفاف و زیبا با این دوربین‌ها حاصل شوند. این دوربین‌ها از هوشمندی لازم برای تشخیص ماهیت سوژه‌ها و به تبع آن فعال کردن افکت‌های زیباسازی مربوط به آن‌ها به صورت خودکار مجهز شده‌اند. تشخیص حرکت هوشمند در عکس‌ها به وسیله هوش مصنوعی در این دوربین‌ها موجب شده که عکس‌های شفاف‌تر و واضح‌تری از سوژه‌های در حال حرکت ثبت شوند.

باتری‌های Mate 10 و Mate 10 PRO از یک باتری با ظرفیت زیاد 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند که از سیستم مدیریت هوشمند باتری که رفتار کابران را متوجه می‌شود و بر مبنای آن منابع گوشی را به آن‌ها اختصاص می‌دهد بهره‌مند هستند. این گوشی‌ها از فناوری شارژ سریع با ولتاژ پایین 4.5V / 5A که می‌تواند باتری دستگاه را در مدت شارژ 10 دقیقه از ظرفیت 1 درصد به 20 درصد و در شارژ 30 دقیقه از یک درصد به 58 درصد برساند برخوردار هستند. لازم به ذکر است که فناوری SuperCharge شرکت HUAWEI اولین فناوری شارژ سریع دنیاست که استاندارد ایمنی TÜV Fast-Charge را کسب کرده است.

هواوی میت 10

هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو با رابط کاربری جدید اختصاصی EMUI هواوی در نسخه 8.0 در کنار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید که آن هم نسخه 8.0 است عرضه می‌شود. در گوشی های سری Mate 10 موتور هوش مصنوعی که می‌تواند از نرم افزارهای مرتبط با این فناوری پشتیبانی کند، در کنار یک مترجم که با هوش مصنوعی، تجربه کاربری جدیدی در حوزه ترجمه متون، صحبت‌ها و عکس‌ها برای کاربران در ارتباطات را به ارمغان می‌آورد و همچنین روند کاری ساده در اتصال گوشی به مانیتورهای بزرگ برای تجربه کاربری شبیه کامپیوتر شخصی پیش‌بینی شده است.

تجهیزات جانبی جدید

هواوی همچنین از سه تجهیزات جانبی جدید برای گوشی های Mate 10 رونمایی کرد: دوربین EnVizion 360، پاور بانک برخوردار از امکان SuperCharge و Smart Scale.

  • دوربین EnVizion 360 از امکان عکاسی با کیفیت 5K و فیلمبرداری 360 درجه با کیفیت 2K بهره می‌برد که می‌تواند محتوای جذابی برای شبکه های اجتماعی کاربران به ارمغان بیاورد.
  • پاور بانک برخوردار از امکان SuperCharge که امکان شارژ سریع تجهیزات با ولتاژ پایین 4.5V / 5A را فراهم می‌آورد.
  • Smart Scale می‌تواند اطلاعات سلامت بدن مانند سطح چربی و توده بدنی کاربران را با یک نرم افزار کنترل و پردازش نماید.

هواوی میت 10

برای اطلاعات بیشتر به سایت هواوی مراجعه بفرمایید.

گالری عکس های مراسم رونمایی گوشی های سری میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*