رابط کاربری EMUI 8.0 علاوه بر گوشی‌های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) بر روی سری‌های میت 9 و پی 10 هم خواهد بود

رابط کاربری EMUI 8.0 علاوه بر خانواده هواوی میت 10، برای سری‌ میت 9 و پی 10 هم عرضه می‌شود

در مراسم معرفی گوشی‌های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) اعلام شد که چند پرچمدار پیشین این کمپانی هم مجهز به رابط کاربری EMUI 8.0 خواهند بود.

به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که کمپانی هواوی امروز از سه تلفن هوشمند میت 10، میت 10 پرو (Mate 10 Pro) و میت 10 پورش دیزاین (Mate 10 Porsche Design) که به سیستم عامل اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 مجهز هستند، رونمایی کرد و در جریان این رویداد، خبری مبنی بر آپدیت شدن دستگاه‌های میت 9 (Mate 9)، میت 9 پرو (Mate 9 Pro)، پی 10 (P10) و پی 10 پلاس (P10 Plus) به این رابط کاربری منتشر شد.

بر اساس اطلاعات موجود،‌ فبلت‌ها پیشین هواوی در عرض 3 تا 4 هفته دیگر به رابط کاربری EMUI 8.0 آپگرید می‌شود و پرچمداران سری پی هم در آینده نزدیک از این آپدیت بهره خواهند برد.

رابط کاربری EMUI 8.0 علاوه بر گوشی‌های هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) بر روی سری‌های میت 9 و پی 10 هم خواهد بود

هواوی اعلام کرده است که مزیت رابط کاربری EMUI 8.0 نسبت به نسخه‌های پیشین، سرعت بالاتر راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها و استفاده بهتر از ذخیره باتری دستگاه بوده و بر اساس تست‌های اخیر،‌ عملکرد گوشی‌های هوشمند با این آپگرید به میزان 12 درصد افزایش می‌یابد.

از طرف دیگر، EMUI 8.0 بر طبق تجربه استفاده کاربر و شرایط محیطی گزینه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند؛ به عنوان مثال در حالتی که نور فضای ایجاب کند، به کاربر پیشنهاد می‌شود که از فیلتر نور آبی استفاده شود و یا در هنگام ظاهر شدن نوتیفیکیشن‌ها، این امکان وجود دارد که اپلیکیشن مربوطه را به صورت تصویر در تصویر اندازی کرد.

متاسفانه دوربین هواوی میت 9 با به کارگیری رابط کاربری EMUI 8.0 از امکان تشخیص منظره هوشمند برخوردار نخواهد بود،‌ اما مابقی امکانات هوش مصنوعی ایجادشده با این آپدیت بر روی میت 9 و پرچمداران دیگر قابل‌دسترسی خواهد بود.

البته بیشتر تغییرات اعمال‌شده در کدنویسی‌ رابط کاربری جدید بوده‌اند و در کنار بهبود وضعیت امنیتی سیستم عامل، ظاهر رابط به صورت کلی شبیه به طرح‌های قبلی خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، پچ‌های مختلف برای آپدیت پرچمداران هواوی هر ماه در دسترس خواهند بود، گوشی‌های میان رده هر دو ماه یک بار به‌روزرسانی خواهند شد و سایر اسمارت فون‌ها هم از آپدیت‌هایی با فاصله‌های 90 روزه بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*