گالری عکس هواوی میت 10

گالری عکس هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)؛ نگاهی نزدیک به فبلت هواوی

گوشی جدید میت 10 (Huawei Mate 10) سرانجام معرفی شد. در ادامه با تماشای گالری عکس هواوی میت 10 ، نگاهی نزدیک‌تر به فبلت جدید این شرکت چینی خواهیم داشت.

همانند قبل، گوشی های جدید هواوی در چند نسخه مختلف پیش روی کاربران قرار گرفتند. در این میان، هواوی میت 10 به عنوان نسخه اصلی تفاوت‌های قابل توجهی با میت 10 پرو دارد که مهم‌ترین آن، وجود کلید فیزیکی هوم در بخش جلویی است.

اگرچه امروزه بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه با حذف کلید هوم، حاشیه‌های صفحه نمایش را کاهش داده و حسگر اثر انگشت را به بخش پشتی منتقل می‌کنند، اما مهندسان هواوی نظر دیگری داشته و ضمن کاهش حاشیه‌های صفحه، از این سنسور در بخش جلویی استفاده کرده‌اند. هرچند اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته هواوی میت 9 نیز بدون کلید فیزیکی هوم در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

گالری عکس هواوی میت 10

در بخش پشتی شباهت بسیاری میان این گوشی و هواوی میت 10 پرو وجود داشته و حتی آرایش دوربین دوگانه نیز یکسان است. کاربران به واسطه دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی می‌توانند علاوه بر اضافه کردن افکت‌های مختلف به تصاویر، محتوا را با کیفیتی فوق‌العاده ثبت کنند.

هواوی میت 10 از نظر قدرت پردازشی نیز چیزی از میت 10 پرو و البته سایر محصولات بازار کم نداشته و ترکیب 4 گیگابایت رم با تراشه کایرین 970 سبب شده تا ما با دستگاهی تمام‌عیار رو به رو باشیم. وجود باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی نیز نوید طول عمر بالای باتری و افزایش بهره‌وری دستگاه را می‌دهد. هرچند، سازندگان باز هم از یک باتری بزرگ با ظرفیتی یکسان با نسل قبلی استفاده کرده‌اند که برای آگاهی از عملکرد آن، باید منتظر انتشار تست‌های رسمی باشیم.

گالری عکس هواوی میت 10

هواوی با معرفی محصولات جدید خانواده میت 10 تلاش کرده تا رقابت با شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، اپل و ال جی را به شکل جدی‌تری دنبال کند. اما آیا چینی‌ها در این کار موفق بوده‌اند؟ برای آشنایی بیشتر با این گوشی، بهتر است گالری عکس هواوی میت 10 را با یکدیگر تماشا کنیم.

گالری عکس هواوی میت 10

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*