مشخصات گوشی هواوی میت 10 در عکس های جدید آن لو رفت

مشخصات گوشی هواوی میت 10 در عکس های جدید آن لو رفت

این عکس های جدید مشخصات گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10)، پرچمدار جدید هواوی را تنها ساعاتی پیش از رونمایی رسمی لو می‌دهند.

با معرفی محصولات جدید هواوی در ساعت 15:30 امروز، مشخصات گوشی هواوی میت 10 و هم‌خانواده‌هایش به طور کامل معرفی خواهند شد. اما به تازگی تصاویری واقعی از هواوی میت 10 منتشر شده که برخی مشخصات فنی این اسمارت فون را پیش از رونمایی رسمی لو می‌دهد.

مشخصات گوشی هواوی میت 10

عکس های جدید هواوی میت 10 که در اختیار گجت نیوز قرار گرفته، شامل برخی منوهای این موبایل رده‌بالا بوده و مشخصات گوشی هواوی میت 10 را در بر دارند. بر این اساس -و همانطور که پیش از این در برخی شایعات دیدیم- به نظر می‌رسد میت 10 هواوی به پردازنده های‌سیلیکون کایرین 970 ساخت هواوی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت دسترسی به 47 گیگابایت) و صفحه نمایش لبه به لبه با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل مجهز شده است.

همچنین، تصاویر جدید هواوی میت 10 خبر از نصب رابط کاربری EMUI 6.0 مبتنی بر اندروید 8.0 اوریو بر روی این اسمارت فون داده و دکمه هوم آن نیز در پایین نمایشگر جا خوش کرده است. با توجه به اینکه خبری از سنسور اثر اثگشت در قاب عقب گوشی نیست، گمان می‌رود این ویژگی در دکمه هوم گنجانده شده باشد. در ادامه، سایر عکس های هواوی میت 10 را مشاهده می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*