نیسان GT-R

راندن خودرو نیسان GT-R در پیست واقعی با استفاده از دسته پلی استیشن 4 + ویدیو

در این مطلب، ویدیوی جالبی را از راندن خودرو نیسان GT-R با استفاده از دسته پلی استیشن 4 در دنیای واقعی و در پیست سیلورستون مشاهده می‌کنید.

شرکت خودروسازی ژاپنی نیسان، تغییراتی را در یک دستگاه خودروی جی تی آر (GT-R) به وجود آورد تا بتوان با یک کنترلر PS4 مانند یک ماشین کنترل از راه دور بزرگ، آن را در پیست واقعی به حرکت درآورد. این حرکت جالب در پیست ملی سیلورستون (Silverstone) و توسط جان ماردنبورو (John Mardenborough)، راننده حرفه‌ای و برنده آکادمی GT انجام شد. وی در صندلی سرنشین یک هلیکوپتر نشسته و نیسان GT-R را از بالا هدایت می‌کند.

نیسان GT-R

نیسان به عنوان بخشی از پیش نمایش بازی رایانه‌ای گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) دست به این کار جالب زد. این بازی مسابقه‌ای جذاب و بزرگ تا چند روز دیگر یعنی در تاریخ 18 اکتبر 2017 عرضه خواهد شد.

نیسان GT-R

برای انجام این کار، 4 روبات انفرادی در خودروی نیسان GT-R به کار رفته که عملکرد فرمان، گیربکس، ترمز و پدال گاز را بر عهده دارند. دسته پلی استیشن 4 هم که هیچ تغییری نداشته و به یک میکرو کامپیوتر متصل شده تا ورودی‌های دسته به خودرو منتقل شود. در نهایت ماردنبورو توانست این خودرو را با کمک دسته پلی استیشن 4 با میانگین سرعت 122 کیلومتر بر ساعت و حداکثر سرعت 211 کیلومتر بر ساعت هدایت کرده و یک دور پیست را با زمان 1 دقیقه و 17 ثانیه و 47 صدم ثانیه طی کند.

نیسان GT-R

ویدیوی هدایت نیسان GT-R با استفاده از کنترلر پلی استیشن 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. معلومه تاحالا اسم بازیهای انحصاری سونی به گوشت نخورده

  2. ps دوقرون نمیارزه xbox خوبه