BeeWi تانکهاي کنترلي با گلوله هاي مادون قرمز

BeeWi در CES 2013 مجموعه جذابی از اسباب بازی های کنترل شونده با اسمارت فون را به همراه آورده که توسط یک زرادخانه کنترلی محافظت می شوند. این شرکت با استفاده از تکنولوژی بلوتوث و وای فای در CES امسال سه اسباب بازی جدید را با خود همراه دارد که Tank Bee یکی از انها است. این تانک با شلیک گلوله های مادون قرمز به محافظت از غرفه شرکت متبوعش می پردازد.

شما می توانید دو تانک از این مجموعه را به جان هم انداخته و جنگ جهانی سوم را راه بیندازید، یا اینکه با یک تانک به جنگ با دشمن فرضی رفته و ابزارهای الکترونیکی اش را مورد هدف قرار دهید.

پس از اینکه تانک به تلفن هوشمند شما وصل شد، داشبورد اپلیکیشن ویژه آن امکان کنترل اسباب بازی را فراهم آورده و میزان "جان" باقی مانده تا پایان جنگ را هم نمایش می دهد. هنگامی که تانک شما توسط گلوله های مادون قرمز مورد هدف قرار گیرد، صفحه اسمارت فون برق قرمزی می زند.

در صورتی که دفعات متعددی مورد اصابت گلوله قرار بگیرید و "جان" شما تمام شود، تانک به صورت خودکار خاموش می گردد. اپلیکیشن کنترل این اسباب بازی اکنون برای اندروید و iOS عرضه شده و کمپانی BeeWi در حال آماده سازی نسخه ویندوز فون آن است.

البته جنگ افزارهای مدرن BeeWi به همین یک مورد محدود نمی شوند و شما هلیکوپتر Sting Bee را هم با عملکردی مشابه در اختیار دارید. علاوه بر این هنگام صلح می توانید با ربات کوچک Kick Bee مشغول بازی کیک بال شوید. یا اینکه با مجموعه ای از این ربات های هوشمند با فوتبال خودتان را سرگرم کنید.

و داستان مهم قیمت ها: جناب ربات هوشمند ۵۵ دلار قیمت دارد و هلیکوپتر جنگنده برای تان ۱۲۰ دلار آب می خورد. این دو محصول از ماه آینده وارد بازار خواهند شد. اما اگر به رانندگی تانک علاقه دارید، احتمالا باید تا ژوئن صبر کنید. گفته می شود تانک هم تقریبا با هلیکوپتر هم قیمت است.

جهت مشاهده کليه اخبار و مقالات مرتبط با نمايشگاه CES به صفحه اختصاصي  گجت نيوز مراجعه کنيد.

منبع : cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*