طراحی آیفون 10 بهترین قابلیت پرچمدار اپل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

طراحی آیفون 10 بهترین قابلیت پرچمدار اپل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

بر اساس نتایج نظرسنجی هفته گذشته گجت نیوز، طراحی آیفون 10 (iPhone 10) جذاب‌ترین و بهترین ویژگی پرچمدار اپل است. اما چه قابلیتی باعث این انتخاب شده است؟

اپل با معرفی گوشی های پرچمدار سال 2017 خود سنت‌شکنی کرده و برای اولین بار، از سه محصول رونمایی کرد. آیفون 8 (iPhone 8) و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) طراحی مشابهی با آیفون 7 و 7 پلاس داشته و در حالت کلی، تغییر چندانی در پلتفرم ظاهری آنها ایجاد نشده است. اما طراحی آیفون 10 یا آیفون ایکس (iPhone X)، تحولی بزرگ در گوشی های پرچمدار اهالی کوپرتینو به حساب می‌آید.

آیفون 10 پر از اولین‌هاست؛ اپل برای اولین بار یک گوشی بدون دکمه هوم طراحی کرده، حاشیه‌های اطراف نمایشگر را به حداقل میزان خود رسانده، قابلیت شارژ بیسیم را به آن افزوده، دوربین دوگانه را با لنزهایی عمودی ساخته و مهمتر از همه، گوشی 1000 دلاری آیفون ایکس را به نمایشگر OLED با نسبت تصویری جدید مجهز کرده است. همه این تغییرات باعث شده تا کاربران گجت نیوز، طراحی آیفون 10 را بهترین و مهمترین قابلیت این اسمارت فون لوکس و گران‌قیمت بدانند.

طراحی آیفون 10 بهترین قابلیت پرچمدار اپل است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

اما در این بین، نباید از امکانات دیگری نظیر قدرت تشخیص چهره سه‌بعدی و پشتیبانی از واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) به کمک آپدیت آی او اس 11 به راحتی گذشت؛ امکاناتی که نظر تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. طراحی آیفون 10 باعث شده تا تمایل به خرید آیفون 8 و 8 پلاس نیز در بین کاربران کاهش یابد. درصد بالایی از علاقه‌مندان به محصولات برند اپل منتظر ورود آیفون 10 ، هدیه دهمین سال تولید اولین آیفون هستند.

به نظر شما آیفون ایکس قادر است در برابر رقبای قدرتمندی نظیر گلکسی نوت 8، ال جی وی 30 و یا حتی هواوی میت 10 سهم قابل توجهی از بازار را به نام خود ثبت کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، تنها چند هفته تا عرضه این اسمارت فون باید صبر کرد.