تصویر جدید هواوی میت 10 لایت گوشی جدید هواوی را در رنگی جدید نشان می‌دهد

تصویر جدید هواوی میت 10 لایت همه رنگ های گوشی جدید هواوی را نشان می‌دهد

تصویر جدید هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) توسط ایوان بلس منتشر شده و همه گزینه رنگ‌های گوشی جدید هواوی را مشخص کرده است.

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی های سری هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در رویداد 16 اکتبر (24 مهر)، شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این خانواده از محصولات جدید هواوی شدت گرفته است. با وجود اینکه منابع متعددی اخبار این گوشی ها را پوشش می‌دهند، اما تاکنون خبر رسمی و قابل اعتمادی از آنها منتشر نشده است.

قطعا هواوی میت 10 یکی از اعضای خانواده جدید سری میت هواوی خواهد بود. شایعات زیادی در خصوص هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) و قابلیت‌های ویژه آن نیز به بیرون درز کرده و احتمال رونمایی از آن را قوت داده است. در این بین، صحبت‌هایی از نسخه ویژه هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Huawei Mate 10 Porsche Design) نیز به گوش می‌رسد.

هواوی میت 10 لایت و همه رنگ‌های آن

تصویر جدید هواوی میت 10 لایت گوشی جدید هواوی را در رنگی جدید نشان می‌دهد

— ایوان بلس (evleaks@)، سیزده اکتبر 2017 (21 مهر 96)

به نظر می‌رسد قیمت هواوی میت 10 پرو بین 930 تا 940 یورو باشد؛ قیمتی نجومی که قطعا بسیاری از کاربران قدرت و یا تمایل صرف این میزان هزینه را نداشته باشند. گوشی هواوی میت 10 لایت نیز کمی اسرارآمیز و پیچیده است؛ خبرهایی شنیده شده که میت 10 لایت نسخه بین‌المللی هواوی مایمانگ 6 (Huawei Maimang 6) است که چند هفته پیش در چین و منحصر به بازار این کشور معرفی شد. برخی نیز عقیده دارند که هواوی در رویداد پیش رو، محصولی تحت عنوان میت 10 لایت معرفی نخواهد کرد. با این حال، چند ویدیو و تصویر جدید هواوی میت 10 لایت در روزهای اخیر منتشر شده که کمی این نظریه را دور از ذهن می‌کند. به تازگی نیز ایوان بلس یک رندر جدید از این محصول در صفحه توییتر خود منتشر کرده که خبر از یک اسمارت فون میان‌رده در شکل و شمایل پرچمداران می‌دهد.

تصویر جدید هواوی میت 10 لایت گوشی جدید هواوی را در رنگی جدید نشان می‌دهد

در این تصویر، به جز گزینه رنگ آبی، اطلاعات تازه‌ای از گوشی بعدی هواوی وجود ندارد. مشخصات هواوی میت 10 لایت در بیشتر منابع خبری شامل نمایشگر 5.9 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 و نسبت تصویر 18 به 9، چیپست کایرین 659 هواوی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 16 و 2 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی 13 و 2 مگاپیکسلی‌ست. رنگ‌های این گوشی نیز مشکی، طلایی و -طبق آنچه در تصویر جدید هواوی میت 10 لایت دیدیم- آبی خواهد بود و با قیمت 349 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید.

تصویر جدید هواوی میت 10 لایت گوشی جدید هواوی را در رنگی جدید نشان می‌دهد

کمتر از 48 ساعت تا معرفی گوشی های خانواده هواوی میت 10 زمان باقی مانده است. گجت نیوز پوشش کاملی از این مراسم و حواشی آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*