باتری شیائومی می میکس 2

نتایج تست باتری شیائومی می میکس 2 از عملکرد مطلوب این گوشی خبر دارند

به دنبال ال جی V30، حالا شاهد انتشار نتایج تست عمر باتری شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) به عنوان پرچمدار جدید چینی‌ها، با امتیازی مطلوب هستیم.

شیائومی می میکس 2 با پیشرفت‌های بسیار نسبت به گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. طراحی بهتر، قدرت بیشتر و اندازه مناسب‌تر، از جمله مواردی هستند که احتمالا در نگاه اول متوجه آنها خواهید شد. در کنار تمامی این موارد، به نظر می‌رسد شیائومی علی‌رغم عملکرد مناسب، در زمینه باتری انتظارها را برآورده نکرده است.

بر خلاف باتری بزرگ 4400 میلی‌آمپر ساعتی نسل اول، می میکس 2 به یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و همراه با تراشه 10 نانومتری و بهینه‌تر اسنپدراگون 835، در حدود 9 ساعت و 5 دقیقه در تست باتری دوام می‌آورد.

باتری شیائومی می میکس 2

اگرچه این نتیجه رضایت‌بخش است، ولی در مقایسه، ال جی وی 30 با باتری کوچک‌تر 3300 میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر 1440p و تراشه اسنپدراگون 835، امتیازی بالاتر را ثبت کرده و 9 ساعت و 34 دقیقه در تست باتری دوام آورده است. شاید بتوان نسخه پایدار فعلی رابط کاربری “MIUI” را عامل اصلی چنین امتیازی در نظر گرفت چرا که در مقایسه با نسخه بتای MIUI 9، کاربران از مصرف برق بهینه‌نشده خبر داده بودند.

هرچند، این صحبت‌ها به معنی عملکرد ضعیف باتری شیائومی می میکس 2 نبوده و این نتیجه یعنی کاربران با یک بار شارژ دستگاه، برای یک روز و نیم می‌توانند از آن استفاده کنند. به علاوه، این گوشی برای شارژ کامل تنها به 88 دقیقه زمان نیاز دارد که فوق‌العاده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از چندین کاربر که شیا‌ئومی خریده بودن خصوصا میان رده هاش رو سوال کردم
    همشون میگفتن یادمون میره شارژر مونو کجای خونه گذاشتیم

    میگن فقط یکبار در 24 ساعت شارژر میکنیم
    درحالی که همشون از اینترنت 4g و بازی های سنگین هم استفاده میکردن

    درحالی کاربرای شیا‌ئومی از گم کردن شارژر مینالن که
    من یک آیفون 6 داشتم و همیشه نگران شارژش بودم، رفتم یه پاور بانک خریدم تا مشکلش حل شه
    حالا هم نگران شارژ آیفونمم هم نگران شارژ پاور بانکش…