اسنپ در قم

آغاز به کار اسنپ در قم از شنبه 22 مهر؛ اولین سفر در قم را مهمان اسنپ باشید

از روز شنبه 22 مهرماه 1396، اسنپ در قم آغاز به کار خواهد کرد و شما می‌توانید اولین سفر در شهر قم را مهمان این سامانه هوشمند حمل و نقل باشید.

اسنپ، سامانه هوشمند حمل و نقل درون شهری، فعالیت خود را از روز شنبه 22 مهرماه در شهر قم آغاز می‌کند. پس از گسترش خدمات اسنپ در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد، حالا قم به ششمین شهری تبدیل شده که این سامانه هوشمند حمل و نقل در آن آغاز به کار خواهد کرد.

به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده از اسنپ و از طریق تلفن همراه و تبلت یا به وسیله وب اپلیکیشن Snapp از هر کجای شهر و در هر ساعتی به صورت آنلاین سفارش خودرو دهید. برای این کار باید ابتدا اپلیکیشن اسنپ را دانلود و نصب کنید و سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه و مشخصات خود یک حساب کاربری بسازید. سپس باید در این اپلیکیشن ابتدا مبدا مورد نظر خود را مشخص کرده و پس از مشاهده قیمت سفر، یک خودرو درخواست کنید و با نزدیک‌ترین اسنپ به مقصد خود برسید.

تخفیف ویژه به مناسبت آغاز به کار اسنپ در قم

به مناسبت راه‌اندازی اسنپ در قم ، برای کاربران قمی که برای نخستین بار از سرویس اسنپ استفاده می‌کنند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با استفاده از کد Salam-qom در اپلیکیشن اسنپ از این تخفیف ویژه بهره‌مند شوید و اولین سفر خود در قم را مهمان اسنپ باشید.

از جمله مزایای اسنپ می‌توان به سفر ارزان، راحت و همیشه در دسترس، نمایش هزینه سفر قبل از درخواست خودرو، امکان پرداخت آنلاین و نقدی هزینه سفر، مشاهده لحظه به لحظه خودروهای اسنپ در نقشه، امکان اشتراک گذاشتن اطلاعات سفر با آشنایان و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. افرین امیر،خوبه پس قم هم رنگ تجاوزو به خودش میبینه

  2. مروشورشونو ببرم دیکتاتورای فرصت طلب خون راننده رو تو شیشه میکنن