فروش گوشی های جدید نوکیا

فروش گوشی های جدید نوکیا از زمان فعالیت اچ ام دی گلوبال خوب بوده است

میزان فروش گوشی های جدید نوکیا از زمان عرضه مدل‌های جدید توسط شرکت اچ ام دی گلوبال قابل قبول بوده است. کاربران از گوشی های اندرویدی نوکیا استقبال کرده‌اند.

نوکیا به بازار بازگشته است. این شرکت روزگاری به تنهایی، بیش از 50 درصد بازار موبایل دنیا را در اختیار داشت و در آن فرمانروایی می‌کرد، اما به دلیل استمرار به ادامه سیاست‌های خود و هم‌قدم نشدن با تکنولوژی‌های روز و مخصوصا عدم استفاده از پلتفرم اندروید، خیلی زود به زیر کشیده شد و از نگاه‌ها محو شد.

اما اچ ام دی گلوبال بعد از خرید حق استفاده از این برند به منظور تولید گوشی هوشمند، در راستای زنده کردن مجدد آن قدم برداشته است. این شرکت علاوه بر چند گوشی هوشمند شامل یک پرچمدار اندرویدی بسیار قدرتمند، چندین گوشی موبایل ساده نوکیا نیز به بازار عرضه کرد که مهمترین آن‌ها، نوکیا 3310 2017 است. اما استقبال کاربران از این دستگاه‌ها چگونه بوده و میزان فروش گوشی های جدید نوکیا چقدر بوده است؟

فروش گوشی های جدید نوکیا

اچ ام دی گلوبال اولین محصولات خود را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی کرد. شرکت مدعی است از آن زمان، میلیون‌ها گوشی هوشمند و چند ده میلیون گوشی ساده به فروش رسانده است. این آمار مربوط به هر چهار گوشی هوشمند عرضه شده نوکیا در بازار می‌شود.

فروش گوشی های جدید نوکیا

شرکت IDC چندی پیش، فروش گوشی های جدید نوکیا را خوب عنوان کرده و آن را شروعی بزرگ نامیده است. بر اساس تخمین‌های این شرکت، اکنون نوکیا تبدیل به پنجمین برند محبوب در کشور فنلاند شده و در مجموع، 0.4 درصد سهم کل بازار موبایل دنیا را در اختیار دارد. به عقیده IDC، اچ ام دی گلوبال در نیمه نخست سال جاری 1.5 میلیون دستگاه گوشی هوشمند نوکیا به فروش رسانده است.

میزان فروش گوشی های جدید نوکیا در اولین سال شروع مجدد به 10 میلیون دستگاه خواهد رسید

طبق تخمین IDC، اچ ام دی گلوبال در اولین 3 ماهه سال 2017 حدود 100 هزار دستگاه به فروش رسانده است، چرا که آغاز فعالیت شرکت محدود به کشور چین بود. اما میزان فروش گوشی های جدید نوکیا در دومین ربع سال جاری به 1.4 میلیون دستگاه افزایش پیدا کرد تا در مجموع، در نیمه اول 2017 یک و نیم میلیون دستگاه فروخته باشد. به عقیده تحلیلگران، فروش گوشی های جدید نوکیا در سومین 3 ماهه سال 2017 به 2.5 میلیون دستگاه و در چهارمین ربع سال به 3.5 میلیون دستگاه خواهد رسید. دلیل افزایش فروش در آخرین 3 ماهه سال، عرضه دو گوشی هوشمند دیگر به بازارهای سراسر جهان است. در مجموع پیش‌بینی می‌شود نوکیا در اولین سال بازگشت خود به بازار موبایل، در مجموع 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدواریم در شهرهای بزرگ مثل سابق شاهد شروع به کار نمایندگی های مستقیم شرکت نوکیا باشیم