عمر باتری ال جی وی 30

نتیجه تست عمر باتری ال جی وی 30 بسیار رضایت‌بخش است

نتیجه تست عمر باتری ال جی وی 30 (LG V30) منتشر شد. بر اساس این آزمایش، دوام باتری ال جی وی 30 کاملا قابل قبول بوده و از بسیاری از پرچمداران اندرویدی بهتر است.

ال جی وی 30 به خاطر داشتن یک دوربین دوگانه مجهز به سنسور اصلی دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، در زمینه عکاسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این نخستین مرتبه‌ای است که چنین سنسوری در دوربین یک گوشی موبایل به کار می‌رود. همچنین برای اولین دفعه شاهد استفاده از یک پنل OLED توسط ال جی هستیم. طراحی بسیار زیبا از دیگر ویژگی‌های این پرچمدار است.

اکنون باید عمر بالای باتری ال جی وی 30 را نیز به سایر ویژگی‌های آن اضافه کنیم. محصولات این شرکت کره‌ای پیش از این عملکرد خوبی از نظر میزان دوام باتری نداشتند و حتی پرچمدار پیشین آن یعنی ال جی جی 6، در این زمینه کمی ناامیدکننده ظاهر شد.

عمر باتری ال جی وی 30

ال جی وی 30، در بین تمامی پرچمداران ال جی که تا امروز معرفی شده‌اند، بهترین دوام باتری را دارد. نخستین گوشی موبایل سری V عملکرد بسیار ضعیفی از این نظر داشت. باتری وی 20 با وجود بهبود نسبت به نخستین مدل، باز هم عمر کمی دارد. اما اکنون عمر باتری ال جی وی 30 به وضعیت بسیار مطلوبی رسیده است. مقایسه ظرفیت باتری هر سه مدل سری V نشان می‌دهد این بهبود، مدیون تغییرات نرم افزاری است.

  • ال جی وی 30 : 3300 میلی‌آمپر ساعت
  • ال جی وی 20 : 3200 میلی‌آمپر ساعت
  • ال جی وی 10 : 3000 میلی‌آمپر ساعت

یکی دیگر از دلایل افزایش عمر باتری ال جی وی 30 ، استفاده از یک تراشه دارای مصرف بهینه انرژی است. اسنپدراگون 835 در مقایسه با اسنپدراگون 820 وی 20 و اسنپدراگون 808 وی 10 انرژی به مراتب کمتری مصرف می‌کند. دلیل مهم دیگر، حذف صفحه نمایش دوم از ال جی وی 30 است که یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های دو مدل پیشین به حساب می‌آید.

مقایسه عمر باتری ال جی وی 30 با سایر پرچمداران

عمر باتری ال جی وی 30

عمر باتری ال جی وی 30 بیش از 9 ساعت و نیم است که شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. در بالای آن آیفون 8 قرار دارد. البته در دنیای پرچمداران، چند سالی است محصولات سری Mate هوای با داشتن دوام باتری بالای 12 ساعت، بدون رقیب یکه‌تازی می‌کنند، به همین دلیل مقایسه‌ها بدون در نظر گرفتن آن‌ها انجام می‌شوند! تجربه کار با ال جی وی 30 نشان داده حتی تحت بیشترین استفاده‌، باز هم باتری دستگاه برای یک روز کامل دوام می‌آورد.

مدت زمان لازم برای شارژ شدن صفر تا صد، یکی دیگر از مهمترین فاکتورها است. برای تست باتری ال جی وی 30 در این زمینه، از شارژر دیواری آن که در جعبه دستگاه وجود دارد استفاده کردیم.

عمر باتری ال جی وی 30

شارژ شدن کامل باتری پرچمدار جدید ال جی، یک ساعت و چهل و هشت دقیقه زمان برد که از زمان لازم برای شارژ شدن باتری دو مدل دیگر سری V بسیار بیشتر است. اگرچه ال جی وی 10 از نظر دوام باتری عملکرد بسیار بدی داشت، اما از نظر سرعت شارژ شدن، بهترین گوشی موبایلی است که تاکنون دیده‌ایم. این دستگاه تنها طی یک ساعت و پنج دقیقه به طور کامل شارژ می‌‌شود!

در هر صورت زمان شارژ شدن کامل باتری ال جی وی 30 در مقایسه با سایر پرچمداران اندرویدی اخیر بازار موبایل قابل قبول است و از آیفو‌ن‌های سال 2017، عملکرد بسیار بهتری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*