هواوی آنر 6 سی پرو

گوشی هواوی آنر 6 سی پرو (Huawei Honor 6C Pro) معرفی شد

گوشی موبایل هواوی آنر 6 سی پرو (Huawei Honor 6C Pro) توسط این شرکت چینی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت میان رده جدید هواوی آشنا می‌شویم.

هواوی آنر 6 سی پرو را خیلی آرام معرفی کرد. این گوشی موبایل به تراشه مدیاتک MT6750 مجهز شده و دارای یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی است. حافظه رم دستگاه 3 گیگابایت بوده و ظرفیت داخلی آن 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است. به این ترتیب می‌توانیم آن را جزو محصولات لبه پایینی میان‌‌رده‌ها خطاب کنیم.

 

هواوی آنر 6 سی پرو

سایر مشخصات هواوی آنر 6 سی پرو

دوربین اصلی و سلفی هواوی آنر 6 سی پرو به ترتیب 13 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی است. وزن گوشی موبایل 145 گرم بوده و دارای ابعاد 147.9 در 73.2 در 7.65 میلی‌متر است. در پنل پشتی آن یک حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. باتری هواوی آنر 6 سی پرو 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی است که با توجه به سخت افزار دستگاه، عمر بالایی خواهد داشت.

هواوی آنر 6 سی پرو

این گوشی موبایل به صورت پیش‌فرض با اندروید اندروید 7.0 نوقا و نسخه 5 رابط کاربری EMUI هواوی عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز قیمت هواوی آنر 6 سی پرو، زمان عرضه و بازارهای مقصد آن مشخص نشده است. تنها چیزی که به طور قطع می‌دانیم، عرضه محصول در بازارهای کشور روسیه است، چرا که ابتدا شاهد معرفی محصول در این کشور هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*