نخستین گوشی ریزر

گیمرها در انتظار گوشی ریزر ؛ پوستر تبلیغاتی، زمان معرفی و مشخصات فنی ریزر فون منتشر شد

ساعاتی پیش پوستر تبلیغاتی نخستین گوشی ریزر منتشر شد که بر روی آن زمان رونمایی نیز قابل رویت بود. حال شاهد حضور ریزر فون (Razer Phone) در وب‌سایت GFXBench هستیم که مشخصات فنی آن را نیز افشا می‌کند.

زمانی که ما نام ریزر را می‌شنویم، معمولا به یاد لپ تاپ های گیمینگ گران قیمت و همچنین لوازم جانبی مخصوص گیمینگ می‌افتیم. قطعا هر چه که هست نمی‌توانیم به یاد گوشی های هوشمند بی‌افتیدم. اما در ماه ژانویه بود که این کمپانی اقدام به خریداری یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به نام Nextbit‌ کرد؛ کمپانی موفقی که پشت پرده‌ی یک گوشی کیک استارتر موفق به نام Robin‌ بود.

ساعاتی پیش حساب کاربری شرکت ریزر در توییتر اقدام به انتشار یک توییت مبنی بر “بزرگ‌ترین رونمایی ما را نظاره کنید» کرد. توییتی که با یک عکس همراه بود. این عکس یک فرد را نشان می‌داد که یک دیوایس نظیر گوشی هوشمند را در دست گرفته است و مشغول تماشای چیزی است. بر روی این تصویر نیز عبارت «تماشا کنید – به زودی می‌آییم، 1 نوامبر» نوشته شده بود.

در ماه ژوئن گذشته،‌ مدیرعامل شرکت ریزر آقای Tan Min-liang عنوان کرده بود:

در حال حاضر من نمی‌توانم هیچ گوشی موبایل یا پلتفرم نرم افزاری را ببینم که بتواند نیازهای یک گیمر را برآورده کند … این یک فرصت خوب برای تصاحب بازار موبایل است.

این صحبت‌ها می‌تواند چنین معنایی دهد که احتمالا ریزر به دنبال عرضه‌ی یک نوع گوشی هوشمند و یا یک تبلت کوچک با هدف پخش چندرسانه‌ای و یا بازی‌های موبایلی است. البته ما فکر می‌کنیم که این محصول یک گوشی هوشمند خواهد بود؛ زیرا اگر کمی بیشتر به تصویر تبلیغاتی منتشر شده دقت کنید، واضح است که محصول در دست گرفته شده کوچکتر از یک تبلت است. بنابراین به نظر می‌رسد ما باید منتظر نخستین گوشی ریزر همراه با قابلیت‌هایی جذاب برای گیمرها باشیم.

رویت گوشی ریزر در GFXBench

اما انتشار این پوستر تمام ماجرا نیست، پس از این خبر بود که یک گوشی معرفی نشده جذاب مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 و یک رم 8 گیگابایتی در وب‌سایت GFXBench رویت شد. این گوشی همچنین به یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 2560×1440 پیکسل مجهز شده است. این وضوح می‌تواند بیانگر نمایشگری با نسبت ابعاد 16:9 باشد. همچنین حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت خواهد بود.

نخستین گوشی ریزر

از نظر دوربین، گوشی ریزر به یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی در قسمت جلویی مجهز شده است. نسخه مورد آزمایش گوشی ریزر در وب‌سایت GFXBench به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا تجهیز شده است، اما ما بر این باوریم که کمپانی ریزر برای محبوبیت هرچه بیشتر در شروع کار محصول خودش را همراه با اندروید 8 اوریو روانه بازار خواهد کرد.

کمپانی ریزر بخش مهمی از بازار سخت افزار را در اختیار دارد،‌ بنابراین ما هیجان زده هستیم تا عملکرد آن‌ها را در حوزه گوشی های هوشمند نیز نظاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*