ساخت هولوگرام سه بعدی شناور با گجتی شگفت‌انگیز از کشور چین + ویدیو

از تخیل تا واقعیت؛ ساخت هولوگرام سه بعدی شناور در دنیای واقعی+ویدیو

هولوگرام سه بعدی شناور ، رویایی علمی تخیلی که حالا به واقعیت تبدیل شده است. بله، هولوگرام سه بعدی اکنون دیگر محدود یه آزمایشگاه تونی استارک در مجموعه فیلم های مرد آهنی نیست!

یک شرکت معروف استرالیایی به تازگی ویدیویی را از یک دستگاه ساخت هولوگرام سه بعدی شناور به اشتراک گذاشته که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نام این شرکت استرالیایی که در زمینه ساخت علامت‌های تجاری برای کمپانی‌ها تخصص دارد، “Big Screen Video” بوده و مدیران آن در آخرین سفر خود به کشور چین، گجتی شگفت‌انگیز برای ساخت هولوگرام سه بعدی را با خود به استرالیا آورده‌اند. این مدیران در صفحه اینستاگرامشان تصاویری از عملکرد گجت به اشتراک گذاشته‌اند و این طور که به نظر می‌رسد، محصول نهایی این دستگاه هولوگرام ساز به طرز عجیبی علاقه‌مندان را به یاد تجهیزات فوق پیشرفته آزمایشگاه شخصیت اصلی سری فیلم‌های مرد آهنی، یعنی تونی استارک (Tony Stark) می‌اندازد.

ساخت هولوگرام سه بعدی شناور با گجتی شگفت‌انگیز از کشور چین + ویدیو

به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که تصویر نهایی تولیدشده با این دستگاه به واسطه قرارگیری تعدادی لامپ ال ای دی بر روی پره‌های یک وسیله پنکه مانند به وجود می‌آید که با چرخش سریع این پره‌ها و روش شدن ال ای دی‌ها، تصویری سه بعدی تولید می‌شود.

به دلیل حرکت پروانه دستگاه، در هنگام فیلم‌برداری از هولوگرام سه بعدی ساخته‌شده شاتر دوربین با سرعت چرخش پره‌ها هماهنگ نبوده و به نظر می‌رسد که این هولوگرام یکپارچه نیست؛ اما وقتی که کاربر مستقیما به دستگاه نگاه کند، خطای دید ایجادشده از به‌ مراتب باورپذیرتر است. در ادامه شما را به دیدن ویدیو استفاده از این گجت دعوت می‌کنیم.

گجتی پیشرفته برای ساخت هولوگرام سه بعدی شناور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وقتی از کنار به دستگاه نگاه کنیم هم باز تصویر سه بعدی به ما نمایش داده میشه یا فقط میشه از رو به رو دید؟

  2. vaaaaaayyyy awliiii boood awliiiiiiiii