قیمت هدست آکیولس ریفت

قیمت هدست آکیولس ریفت 100 دلار کاهش پیدا کرد

کمپانی آکیولس قیمت هدست آکیولس ریفت (Oculus Rift) خود را بار دیگر کاهش داد و به 399 دلار رساند. با این قیمت شما می‌توانید کنترلر‌های آکیولس تاچ را نیز در یک پکیج دریافت کنید.

آکیولس هدست پرچمدار خودش را کمی ارزان‌تر کرد تا مردم بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. اگر به خاطر داشته باشید سه ماه و نیم پیش این کمپانی برای فصل تابستان و به مدتی محدود، قیمت هدست آکیولس ریفت را از 499 دلار به 399 دلار کاهش داده بود. حال آن‌ها تصمیم گرفته‌اند، به طور دائمی این قیمت را برای محصول خود تصویب کنند.

بنابراین از این پس قیمت جهانی هدست آکیولس ریفت 399 دلار خواهد بود. با این مبلغ نه تنها خود محصول، بلکه باندلی شامل کنترل‌های حرکتی Oculus Touch، سنسورها و 6 اپلیکیشن رایگان را نیز در اختیار خواهید گرفت که شامل چندین ساعت محتوای واقعیت مجازی است.

قیمت هدست آکیولس ریفت نصف سال گذشته شده است

نکته جالب توجه اینجاست که حالا قیمت هدست آکیولس ریفت به نصف مبلغ خود در سال گذشته رسیده است. سال گذشته درست در همین زمان بود که هدست آکیولس با قیمت 599 دلار به فروش می‌رسید و کنترلر‌های آن نیز با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسیدند. حال قیمت خود هدست و کنترلر‌های آن به 399 دلار رسیده است که به نظر پیشنهاد جذابی می‌آید. البته باید در نظر داشته باشید کامپیوتری که قرار است توسط آن از آکیولس ریفت استفاده کنید باید از قدرت زیادی برخوردار باشد و نمی‌توان بر روی هر کامپیوتری از آن بهره‌مند شد!

البته اعلام کاهش قیمت هدست آکیولس ریفت تنها خبری نیست که کمپانی آکیولس در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام داشت. آن‌ها از یک هدست مستقل به نام Oculus Go نیز پرده برداری کرده‌اند. این هدست که برای استفاده نیازمند کامپیوتر و یا گوشی هوشمند نیست و خود می‌تواند قدرت لازم خود را تامین کند قرار است از سال 2018 میلادی با قیمت مناسب 199 دلار روانه بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*