هواوی از محصول جدیدش با نام تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) رونمایی کرد

هواوی از تبلت آنر واترپلی رونمایی کرد؛ قابلیت ضد آب با قیمتی ارزان

تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) معرفی شد. این تبلت ضد آب چینی از مشخصات فنی و قیمت مناسبی برخوردار است و ساعاتی پس از معرفی گوشی هواوی آنر 7 ایکس از آن پرده برداری شد.

کمپانی‌های سازنده اسمارت فون‌های اندرویدی زیادی وجود ندارند که علاوه بر ساخت گوشی، محصولاتی مانند تبلت را هم با سیستم عامل شرکت گوگل عرضه کنند. اما شرکت هواوی که بر تولید این محصولات اصرار دارد، از طریق زیر برند آنر، تبلت آنر واترپلی را به عنوان جدیدترین تبلت خود معرفی کرده است؛ این رونمایی همزمان با معرفی اسمارت فون آنر 7 ایکس (Honor 7X)‌ انجام شد.

همانطور که از نام این محصول که به آب بازی اشاره دارد پیداست، تبلت آنر واترپلی ضد آب بوده و دارای استاندارد IP67 است؛ این استاندارد تضمین می‌کند که دستگاه ساخته‌شده توانایی قرارگیری در عمق یک متری آب را به مدت 30 دقیقه،‌ بدون بروز هیچ گونه مشکل، دارد.

هواوی از محصول جدیدش با نام تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) رونمایی کرد

تبلت آنر واترپلی همانند گوشی 7 ایکس مجهز به چیپست Kirin 659 بوده و با ترکیب ظرفیت 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا 4GB رم و 64GB حافظه داخلی عرضه می‌شود.

نمایشگر این محصول از نوع 10.1 اینچی با وضوح 920 در 1200 بوده، دوربین پشت آن سنسوری 8 مگاپیکسلی داشته و علاوه بر وجود دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه، تبلت آنر واترپلی از کارت حافظه میکرو اس دی هم پشتیبانی می‌کند. در میان سایر مشخصات این تبلت هم می‌توان به باتری با ظرفیت 6.660 میلی‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع 18W، جک هدست 3.5 میلیمتری، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 هواوی اشاره کرد.

هواوی از محصول جدیدش با نام تبلت آنر واترپلی (Honor WaterPlay) رونمایی کرد

امکانات ارتباطی تبلت آنر واترپلی که 465 گرم وزن و ابعادی معادل 248 × 173 × 7.8 میلی‌متری دارد، شامل LTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 4.1+LE، یو اس بی از نوع سی و GPS می‌شود.

فروش این محصول در کشور چین، در تاریخ بیست و چهارم اکتبر (2 آبان ماه) آغاز خواهد شد. تبلت آنر واترپلی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی، با قیمت 303 دلار برای دستگاه مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و بدون LTE به فروش می‌رسد؛ قیمت ترکیب‌بندی‌های مختلف حافظه و ارتباطی محصول برای تبلت مجهز به 4GB رم، 64GB حافظه داخلی و تنها مجهز به روش ارتباطی وای فای، 364 دلار خواهد بود و ترکیب‌بندی دیگر که به صورت 4GB/64GB/LTE است، 409 دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*