تصاویر جدید مدل 2018 گلکسی ای 5

تصاویر جدید مدل 2018 گلکسی ای 5 منتشر شد؛ نسخه کوچک گلسی S8 در راه است!

تصاویر جدید مدل 2018 گلکسی ای 5 (Samsung Galaxy A5 2018) که اخیرا در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، نمایشگر کم حاشیه این گوشی موبایل را تایید می‌کنند.

طراحی و تولید تلفن های هوشمند با نمایشگرهای بدون حاشیه و بلند، این روزها به امری عادی میان شرکت‌های مختلف تبدیل شده و احتمالا خبر معرفی محصولی جدید با نمایشگر بلند، همانند قبل غافلگیرکننده نخواهد بود. در این میان، برخی از شرکت‌های بزرگ، این طراحی را به پرچمداران خود محدود نکرده و گوشی های ارزان‌تر را نیز با نمایشگرهای کم حاشیه تولید می‌کنند. به نظر حالا نوبت به سامسونگ رسیده و این شرکت کره‌ای قصد دارد مدل 2018 گلکسی A5 را با نمایشگرهای منحنی و کم حاشیه Infinity Display روانه بازار کند.

طی روزهای اخیر، شایعات بسیاری مبنی بر استفاده از این زبان طراحی به گوش می‌رسید. اما تصاویر پیش رو، نخستین عکس‌ها از نسل جدید خانواده گلکسی A هستند که یکی از اعضای جدید این خانواده را همراه با قاب محافظ نشان می‌دهند.

شباهت بسیار بالای این گوشی به پرچمداران سامسونگ سبب شده تا در نگاه اول، تصور کنید با نسخه کوچک‌شده گلکسی اس 8 رو به رو هستید. هرچند، هیچ‌گاه نسخه مینی این تلفن هوشمند معرفی نشد. اگرچه تصاویر جدید مدل 2018 گلکسی ای 5 بخش‌های پشتی و کناری دستگاه را نشان نمی‌دهند، ولی می‌توان با اطمینانی بالا از وجود کلید مخصوص بیکسبی و همچنین تعبیه سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و پایین دوربین سخن گفت.

انتظار می‌رود مدل 2018 گلکسی A7 نیز با ظاهری مشابه اما اندازه‌ای بزرگتر توسعه پیدا کند. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید مدل 2018 گلکسی ای 5 را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*