راننده اسنپ

ماجرای تجاوز راننده اسنپ به خانم جوان در تهران ؛ سیر تا پیاز حادثه

تجاوز راننده اسنپ به خانم جوان مدتی است تبدیل به تیتر اصلی رسانه‌های خبری شده است. اما ماجرا از چه قرار بوده و حادثه تجاوز راننده اسنپ چطور رخ داده است؟

اسنپ جزو استارتاپ‌هایی بود که خیلی زود مسیر اصلی خود را پیدا کرد و پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری پیمود. با وجود اعتراضات شدید برخی از مشاغل، که کسب و کارشان به خاطر ظهور این سرویس تاکسی آنلاین مختل شده بود، بسیار اعم از برخی سازمان‌های دولتی از آن حمایت کرده و اعلام کردند نمی‌توان مردم را از استفاده چنین سرویس‌های کاربردی منع کرد.

در گفتگو با یکی از راننده‌های این سرویس، وی مدعی شد مزیت سرویس‌ های تاکسی آنلاین همچون اسنپ تضمین امنیت مسافران است. به عقیده این فرد امنیت راننده بیشتر از مسافر در خطر است، چرا که راننده مدارک زیادی نزد شرکت دارد، اما هر کاربر می‌تواند تنها با استفاده از یک شماره موبایل جدید، یک حساب کاربری جدید برای خود ایجاد کند. حال اتفاقی که اخیرا رخ داده، سبب شده عکس این قضیه نشان داده شود.

راننده اسنپ

راننده اسنپ که قوانین را دور زد

محمد پسری 22 است که با دور زدن قوانین اسنپ به استخدام آن در آمد. وی دارای سو پیشینه به خاطر نزاع و درگیری و شرب خمر، بود و نمی توانست گواهی عدم سوء پیشینه را به اسنپ ارائه دهد. او ابتدا به عنوان راننده اسنپ برای مدتی مشغول به کار بود، اما بعد از اینکه طی فرجه داده شده گواهی عدم سو پیشینه خود را تحویل نداد، اپلیکیشن اسنپ مخصوص راننده وی از کار افتاد. محمد در ادامه به دفتر شرکت مراجعه و مشکل را با آن‌ها مطرح کرد، اما مسئولان به ضرورت ارائه این گواهی برای ادامه همکاری تاکید کردند.

او که می‌دانست در صورت احراز سو پیشینه خود دیگر فرصت کار به عنوان راننده اسنپ نخواهد داشت، بدون گفتن حرفی دیگر دفتر را ترک کرد. گفتنی است وجود خالکوبی و جای چاقوی روی سر فرد جوان، از دیگر عواملی بود که سبب شد مسئولان اسنپ عذر وی را بخواهند.

این راننده اسنپ در مسیر برگشت، چند جوان پلاکارد به دست را در کناره‌های خیابان دید که برای جذب راننده تبلیغات می‌کردند. محمد بعد از مطرح کردن مشکلش با آن‌ها، یک راهکار دریافت کرد. به توصیه این افراد، محمد از گواهینامه، کارت ماشین و بیمه یکی اطرافیان خود در همان روز عکس گرفت و برای آن‌ها فرستاد. در همان روز اپلیکیشن راننده اسنپ وی مجددا فعال شد و توانست سرویس دریافت کند.

راننده اسنپ

وی حوالی ساعت 18 روز 23 شهریور و در حالی که تصمیم داشت گوشی را خاموش کرده و به سمت خانه خود در مشیریه برود، یک درخواست سفر دریافت کرد. محمد تصمیم گرفت این سرویس را به عنوان آخرین فعالیت روز رفته و سپس به استراحت بپردازد. این راننده اسنپ بعد از رسیدن به موقعیت مسافر درخواست‌کننده، با خانم جوانی رو به رو شد. مقصد فرودگاه امام بود.

این خانم 27 ساله که گویی برای درمان به تهران آمده بود، خیلی عادی بر روی صندلی عقب نشست. بعد از چند صد متر حرکت، مسافر درباره سر و صداهایی که از پشت ماشین به گوش می‌رسیدند پرسید و علت را جویا شد. محمد به این خانم گفت اتومبیل به مشکل برخورد کرده است و باید آن را به تعمیرگاه ببرد. این بهانه‌ای شد تا چند متر جلوتر ایستاده و از مسافر درخواست کند برای اذیت نشدن به خاطر سر و صداها، بر روی صندلی جلو بنشیند. محمد مدعی است با اصرار، این خانم جوان را به این کار مجاب کرده است.

بعد از بالا رفتن از اتوبان امام علی، راننده اسنپ در اطراف شیان تهران، خودرو را متوقف کرد. محمد مدعی است در آن روز، همانند بسیاری از روزهای دیگر، به خاطر مصرف قرص‌هایی که به آن‌ها اعتیاد دارد حال خوبی نداشته و باز هم از خود بی‌خود شده بود. او اصرار دارد اگر در وضعیت عادی به سر می‌برد، هرگز دست به چنین کار شیطانی نمی‌زد. گفتنی است به اعتراف خود راننده، وی بعضی وقت‌ها ماده مخدر حشیش مصرف می‌کند. متاسفانه محمد در روز حادثه نیز این ماده را مصرف کرده و حالت طبیعی نداشته است.

راننده اسنپ

در هر صورت این راننده اسنپ از دختر جوان می‌خواهد که با هم رابطه داشته باشند و مسافر نیز آن را رد می‌کند. با این حال راننده، ماشین را به یک جاده خاکی و بسیار خلوت هدایت کرده و بدون در نظر گرفتن التماس‌‌های خانم جوان، نقشه شومش را پیاده می‌کند.

عصر همان روز زن جوانی سراسیمه به کلانتری 103 گاندی وارد شد و از گرفتار شدنش در دام جوانی شیطان صفت صحبت کرد. این خانم جوان به مسئولان کلانتری گفت چند روز قبل، به منظور عمل جراحی به تهران آمده است و طی این مدت، در منزل یکی از بستگانش زندگی می‌کرد. وی بعد از به دست آوردن بهبودی، تصمیم به بازگشت به شیراز می‌گیرد. پس برای ساعت 19 و سی دقیقه روز 23 شهریور، یک بلیط هواپیما تهیه می‌کند.

او ساعت 17 روز پرواز، در اپلیکیشن اسنپ درخواست ماشین داد و نیم ساعت بعد، یک خودروی پراید سفید رنگ به جلوی درب منزل در خیابان دماوند آمد. خانم جوان ادامه داد حین سوار شدن بر روی صندلی عقب، راننده اسنپ که پسر جوانی بود، مدعی شد کمک فنرهای عقب اتومبیل مشکل دارد، به همین دلیل از وی درخواست کرد بر روی صندلی جلو بنشیند.

راننده اسنپ

خانم جوان گفت حین حرکت خودرو به سمت فرودگاه، به ترافیک برخورد کردند. در این زمان راننده اسنپ با ادعا به آشنایی به یک راه میانبر، تغییر مسیر داد و وارد جاده خاکی شد. مسافر که ترسیده بود، از راننده اسنپ درخواست کرد به مسیر اصلی برگردد، اما او در محلی خلوت خودرو را متوقف کرد و دست به چاقو شد. در حالی که خانم جوان التماس می‌کرد، محمد نیت شوم، شیطانی، خبیث و پلید خود را اجرایی کرد.

راننده در ادامه شرح داستان گفت بعد از تجاوز و در حالی که تصمیم داشت مسافر را به فرودگاه ببرد، در مسیر برای خرید سیگار متوقف می‌شود. خانم جوان نیز گفت راننده اسنپ بعد از آزار و اذیت وی، پشت فرمان نشست و شروع به حرکت کرد. حین خروج وی از ماشین، مسافر زمان را برای فرار مناسب دید و بدون برداشتن وسایل خود از اتومبیل دور شد. محمد که ناظر ماجرا بود، خیلی زود سوار ماشین شد و به خانه رفت.

راننده اسنپ در ادامه متوجه می‌شود کیف لپ‌ تاپ مسافر در ماشین مانده است. در این کیف شناسنانه خانم جوان وجود داشت. محمد بعد از باز کردن شناسنامه با گذشت حدود سه روز از حادثه، متوجه می‌شود این خانم متاهل است. اینجاست که کوه پشیمانی بر سر وی خراب می‌شود، اما افسوس که دیگر پشیمانی بی‌فایده است.

تیم پلیسی سریع تجسس‌های فنی را آغاز کرد و موفق شد محمد 22 ساله را شناسایی کند. بعد از نمایش تصویر وی به خانم شاکی، هویت وی به عنوان راننده اسنپ مذکور تایید شد. تیم تجسس دریافت راننده اسنپ پس از اقدام شوم خود، به خانه مراجعه نکرده است. آن‌ها با اقدامات فنی توانستند محل تردد وی را شناسایی کنند. سر انجام راننده اسنپ و متجاوز به این خانم جوان و متاهل، در ساعت 15 روز 27 شهریور در فلکه اول تهران‌پارس دستگیر شد. او بعد از دستگیری با اصرار ادعا می‌کرد، هیچ تهدیدی در کار نبوده است، در حالی که پزشکی قانونی، وجود ضرب و جرح و آزار و اذیت زن جوان را تایید کرده است.

این راننده اسنپ مدعی شد باید هزینه زندگی خود را به هر نحوی شده تهیه می‌کرده است. وی اسنپ را برای فعالیت بسیار مناسب دیده، به همین دلیل بعد از اخراج، با هویت جعلی فعالیتش را از سر گرفته است. محمد در مصاحبه مدعی شد اگر کسی چنین رفتاری با اعضای خانواده وی می‌کرد، قطعا اون را به قتل می‌رساند. محمد که اکنون از هم‌بندی‌های خود در زندان شنیده برای آزار و اذیت و تجاوز، حکم اعدام صادر می‌کنند، بسیار ترسیده است و ادعا می‌کند هر شب خواب اعدام شدن می‌بیند. او از رفتار خود اظهار ندامت کرده و از شاکی درخواست بخشش دارد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، طی انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود، خبر آزار رساندن به یک مسافر توسط راننده یکی از سرویس‌دهندگان تاکسی آنلاین را تاسف‌برانگیز خطاب کرد. البته وی اشاره کرد نباید تا زمان مشخص شدن وضعیت پرونده، درباره جزییات قضاوتی داشت.

به عقیده آذری جهرمی کسب‌ و کارهای نوپا همانند این سرویس‌های تاکسی آنلاین، فرصتی مناسب برای بهبود فضای نامناسب حمل و نقل شهری هستند. استقبال کاربران از این سرویس‌ها نیز تاثیر مثبت‌ آن‌ها را نشان می‌دهد. اما در این مسیر رشد، مراقبت شرکت‌ها از اعتماد کاربران و محافظت از اطلاعات شخصی آنان ضروری است.

کاربران نشان داده‌اند خیلی خوب از کسب‌ و کارهای تازه شکل گرفته حمایت کرده و به آن‌ها اعتماد می‌کنند، به همین دلیل حفظ این اعتماد به عنوان یک سرمایه فوق‌العاده ارزشمند باید تبدیل به اولویت شرکت‌ها شود. سرویس‌های تاکسی آنلاین باید روال‌های قانونی برای استخدام داشته باشند تا با جذب افراد مناسب، فضای امنی برای سفرهای شهری ایجاد کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

71 دیدگاه

  1. اینقدر تنگ نظر نباشین بزارین با این موقعیت شغلی خراب رانندهای اینترنتی هم یه لقمه نون واسه زن وبچه هاشون دربیارن

  2. عجب ادم ……. بوده زر میزنه حالت عادی بوده اینجوری میگه تو مجازات تخفیف بدن باید خودشو با ماشین یجا اتیش زد

  3. واقعا خنده داررره !! کار یه راننده تاکسی بی سواده این داستان
    فرودگاه امام پرواز داخلی داره !؟ حالا کاری ندارم خانم دماوند سوار شده بره فرودگاه امام ؛ بعد امام علی رو رفته بالا ؟ تو مسیر شیان نگه داشته !!!!!!!! لویزان !؟ بووم!؟ شیب ؟؟!

    • سلام لازم است عرض کنم در ناوگان حمل و نقل به این بزرگی این اتفاق کانند قطره ای در دریاست من خودم راننده هستم اونقدر که اسنپ در سفرها متمایل به مسافر هست راننده رو مد نظر نداره اسنپ به کوچکترین گزارش مسافر ترتیب اثر میده برا راننده بیچاره که خودش و هم سرمایه اش در خدمت مسافر هست توجه نداره زود گزارش توببخ و لغو کاربری میاد براش ممکنه ی خانم از قیافه ی راننده خوشش نیاد دنبال بهانه جویی است که چرا دیر اومدی تند میری یواش میری ماشین بوی مطبوع نداره ماشین تمیز نیست خلاصه راننده اینترنتی از ناچاری است راننده دلگرم نیست هر مسافری جابجا میکنه منتظر برخورد اسنپ یا تپسیه فکر نکنید راننده ها روز تاشب حال خوبی دارن من باراننده سفر کردم میگفت یکسال امتیازم تغییر نمیکنه برای اینکه مسافر زورش میاد امیاز بده حتی ماشین ایده آل هم باشه من که فکر میکنم اسنپ هوای مسافر بیشتر داره تا راننده اگر یک اتفاق میفته مقصر اسنپ نیست هر انسان خوبی میتونه بد بشه و هر بدی خوب

  4. کامنتها نشون میده ک اینجا مورد حمله رانندگان اسنپ واقع شده….به این رانندگان عارضم ک این پرونده کاملن واقعیه و اتفاق افتاده.باتشکر

  5. ااین مسافر کافی بود به پلاک ماشین نگاه می کرد یا به عکس راننده . متوجه می شد که طرف ثبت نام جعلی کرده.
    خود من همیشه پلاک رو نگاه می کنم.
    و به نظرم امنیت اسنپ بیشتر از تاکسی معمولیه.

  6. جالبه نوشته مقصد فرودگاه امام بوده ولی فرودگاه امام پرواز داخلی نداره. خواهشا با این شایعه های الکی مردم رو بد بین نکنید بعد به قول دوستمون این راننده هرجا دیگه کار کنه همین کارو میکنه بعد مگه راننده تاکسی ها خیلی مقیدن

  7. میخواستم بگم شما که خیلی از تاکسی های شهری متنفرید واهانت میکنید احتمالا نمیدونید که هنوزم مطمئن ترین سرویس حمل ونقل تاکسی زرد سزاست که همون خود نفهمتم به خواهرومادرت پیشنهاد میکنی با تاکسی برن…..وگرنه روزی دهنده همه دست خداست من فقط میدونم که شرکت اینترنت ازبیکاری مردم دارن سو استفاده میکنن….تاکسی زرد سالار مسافربراست….

  8. آیاازاین جنایت هادرتاکسی هاوتاکسی های سرقتی رخ نمی دهد؟حتمااین طوراست.نبایدازروی غرض حرف زد.

  9. واقعا متاسفم این نشان دهنده اینکه هیچ شرکت یا طرحی به فکر مردم نیس هر کس فکر شکم خودشه اخه اون کسی که این طرح را پیاده کرده اگه یه زره به فکر ملت بود این بلا سر مردم نمی امد. به هم رحم کنید شده یکبار

    • چرا فقط بدی هاشو میبینی. ینی اون هشصد هزار مسافری که در طول روز صحیح و سالم به مقصد میرسن رو باید بذاری کنار و زووووم کنی رو یه مورد که اونم دقیقا دسته خوده انسانه.
      همه ادما مثه هم نیستن.
      بعدشم ینی تو میگی این شرکتا نباید باشن?
      دولت که قربونش برم قول سغل داده و شغل جور نکرده برا جوونا. حالا بخش خصوصی اییییین همه شغل درست کرده و جوونا میتونن حداقل پول نقد ببرن خونه و زن و بچه و خانواده هاشون گشنه نمونن شماها ناراحتین?

  10. واقعا متاسفم این نشان دهنده اینکه هیچ شرکت یا طرحی به فکر مردم نیس هر کس فکر شکم خودشه اخه اون کسی که این طرح را پیاده کرده اگه یه زره به فکر ملت بود این بلا سر مردم نمی امد. به هم رحم کنید شده یکبار

    • سلام، اسنپ یک قانون یکطرفه است که فقط به خاطر منافع خودش ازجیب راننده ها هم به مسافر ها لطف میکنه و هم با فریب که مبلغی رااسنپ میپردازد راننده ها را ناچار به پذیرش مسافر میکنه و بعد ازپذیرش دوباره همان مبلغ را کسرمیکند و،، البته کسی به حقوق راننده وجدانش درد نمیگیره و فقط میگه اسنپ ارزونتره، دیگه کارنداره از چه راهی وبه چه قیمت

  11. شما نظر ندین کسی نمیگه سواد ندارین🙂🙂 میتونستی مثه آدم بگی آدرس ندین دیگه چرا تهمت میزنی به بقیه مردک بی شعور بی شخصیت!!!

  12. واقعا که

  13. حالا اسنپ بده باید جمعش کنن ……..نه بابا بهترین تاکسی هارا داره وبهترین راننده ها وهمشون پرچمشون بالاس

  14. با سلام و درود بر شما دوستان عزیز.
    نظرات برخی از دوستان محترم می باشد ولی کسی با جمع شدن یا بسته شدن مشاغل اینترنتی مشکلی ندارد بهتر است مدیران این مشاغل به فکر باشن اعتماد بالاترین سرمایه هر کاریست.
    در همچین اتفاقی کسی نامی از مجرم نمیبرد بلکه گفت میشود اسنپ .
    مابه نام اسنپ اعتمادداریم راننده رانمیشناسیم

  15. من خودم راننده اسنپم .اول این مرتیکه توی اسنپم نبود همین اشغالی بود که هست .دوم با ثبت نام گوشه خیابان مخالفم .سوم باید گرفتن سوئپیشینه یک روزه صورت بگیره .چهارمن این اقا میتونه تویه اژانس کار کنه واین غلط رو اونجا انجام بده پس به اسنپو غیره ربطی نداره.پنجمن همه باید با هوشیاری از خودشون مواظبت کنند مگه خفاش شب راننده تاکسی نبود . ما ادما فقط به فکر جیب خودممونیم .راننده تاکسی ها و اژانسا چون درامدشون کم شده میگن اسنپ بده .توی فرود گاه امام راننده 70 تومن میگیره تا به مقصدتون بره اسنپ 30تا 35 تومن . خدایی کدوم رو انتخواب میکنید . باور کنید من راننده اسنپ میشناسم شیشه میکشه گواهی سوئ پیشینشم داده پس ترو خدا یکم انسان باشیم یکم به خودمون بیایم لعنت به این پول که انسانیتو به لجن میکشه

  16. چی شد جم نکردن اسنپ مزخرف رو؟ من نمیدونم این همه تاکسیو سواری در بس دیگه اسنپه غیر شرعی و اخلال گر چیه

    • فکر کنم شما هم تاکسی داری و این سیستم ها جلو کار تو رو گرفته

    • میدونی فرق مسافر کشی با گدایی چیه؟

      گدا دستشو جلوش میذاره پول میگیره
      مسافرکش دستشو به عقب میگیره گدایی میکنه

      چرا به مسافر کش میگن گدا؟چون با چند میلیون یه ماشین میخره و میخاد با پول زیاد گرفتن از مسافر همون گدایی یه میلیلارد پول در بیاره.

      از روزی که ماشین و تاکسی گرفتم 90درصدشون گدان و معتاد و پیرمرد بازنشسته که مث خر کار میکنن نمیدونم برا چشونه .

      اسنپ و یا هر چیز دیگه یه فرصت شغلی برای جواناست که همشونم ماشین مدل بالا دارن پول بنزینشون و سیگارشونو در بیارن تا این حد .نیامدن که نون شما گداهارو آجر کنن.

    • خخخخخخخ. قششششششنگ معلومه ازین تاکسی زدر یا سبزایی 😂😂😂😂😂

    • خب اگه تاکسی دربستی هم بگیره تاکسیم بگیره یه مسافر خانوم اونا هم راننده هاش انسان هستن این عمل ناخواسته و کمتر ادمای هستن که دست به چنین کاری میزنن و این که این راننده اسنپ اگر هم راننده هواپیما بشه باز دست به این کار میزنع
      و اسنپ یه خوبیتی که داره در ثبت نام گوهی نامه و کارت ملی و شماره پلاک خودرو رو ثبت کرده مسافر بعد از سفر میتونه بببنه و از طریق پشتیبانی پیگیری کنه
      من خودم گوشی مبایل ام رو در تاکسی اسنپ جا گذاشتم بعد از چند دیقه خود راننده گوشی رو پس داد خدا خیرش بده همه مثل هم نیستن

  17. سعید درود به شرفت اصلا وقتی اسم اسنپ چت رو بزاری رو تاکسی همین میشه
    اینم اسمه؟

  18. قبل از اعدام باید جلو خانوادش بهش تجاوز کنن تا ادب بشه بعد بمیره بره بهشت

  19. ملوم نشد مقصر کدوم نهاده؟

  20. عخاشیشی من خودم دستم به تو ترسه اعدامت میکنم چون تجاوزو حق خودت میدونی اخه تورو چه به ساییییت تو بورو شیره الاغتو بدوش اینترنته کیه داری بهش تجاوز میکنی؟
    any way اسنپ جمع باید گردد

  21. توی کدوم شغل یا توی کدوم کشور تجاوز صورت نمیگیره. اسنپ، کارپینو تپسی یا هرچی تعطیل بشه دیگه تجاوزا هم تعطیل میشن.
    طرف پزشک بود، مدرک بالای تحصیلی داشت، تجاوز کرد.
    این به فرهنگ و شعور کلی ما برمیگرده نه تاکسی یا حجاب و مواد مخدر.
    من اهل اهوازم بود و نبود اسنپ برام یکیه. اما از حق نگذریم حداقل خوبی که این نوع برنامه ها دارن اینکه هویت فرد مشخصه. اکثر اوقات صفحه حوادث روزنامه ها خبری درباره تجاوز گروهی یا تکی توسط افراد با سابقه داره. طرف 5 6 بار تجاوز کرده اما بعد از یه مدت طولانی پلیش دستگیرش کرد. خوبی این برنامه ها و تاکسی های شهری اینه که چهره و هویت راننده مشخصه. اگر خبطی کنه راحتتر میشه تعقیبش کرد تا راننده هایی که آزاد کار میکنن. این شخص که تجاوز کرده یکی از هزار رانندس. مگه میشه همه رو به یه چوب روند.

  22. من اصلا کلا تقصیر خود زن ها میدونم وقتی حجاب رو رعایت نمیکنن شما انتظار داری که بهش تجاوزم نشه…اگه واقعا حجابش رو رعایت نکرده باشه حقش بود که این اتفاق واسش بیفته اخه چند تا باید مورد های این چنینی ببینید تا شما زن ها این چیزارو رعایت کنید.وقتی میگن زن همیشه یه مرد بالاسری میخواد واسه همینه زن تنها هیچ خوبیتی نداره سوار ماشین یه مرد دیگه شه….

    • با خوندن کامنت تو و امثال تو فقط می تونم سرمو بکوبم تو دیوار… هیچ عکس العمل مناسب دیگه ای به ذهنم نمی رسه… امیدوارم نسلتون سریعتر منقرض بشه.
      ادمین نظرمو بذار متشکر

      • داداش. حرفش درسته. فقط یا احمقه. یا جاسوس. چون اگه مسلمون باشه حتما عاقله و ادم عاقل امر به معروف و نهی از منکر درست میکنه. طرف نه مسلمونه نه نماینده اسلام. فقط کارش همینه که بره تو سایتا و نظراتی بذاره که مردم از اسلام متنفر بشن

    • شما مسلمون که هیچ بلکه مومن.
      اخوی کجای کدوم کتاب یا کدوم مرجع، توی کتاب کدوم بزرگواری نوشته تجاوز به یک انسان بی حجاب عیب نیست.
      شما قاضی باشید رای رو به متجاوز میدید؟ مرد و مردانه دورترین فامیلیتون که حتی اسمش رو نمیشناسی توی همچین موقعتی بود باز میگفتی مقصر اونه نه راننده…

    • من کلا طرز فکر تورو مقصر میدونم. اون یارو حشیش و قرص زد تازه رسید به تفکر تو… تو قرص جوشان بخوری همه رو از دمه تیغ میگذرونی… خروس ?

    • با تتلو نسبتی داری؟ به حجاب ربطی نداره به ادمای که شعور فرهنگشون در حد شما هست مربوط میشه که این حق و به خودشون میدن

    • موافقم با نظرتون ولی نباید هر زن یا دختری که خودشو س.سی کرده و اومده خیابون بهش تجاوز کنن.
      تا دختر نگه میو پسر نمیگه بیو. حالا میتونه یا کاملا با حجاب باشه و بدنشو بپوشونه ولی ذهنش اونجوری باشه که با رفتار و حرکاتش نشون بده و یا دلش هر.گی نخواد ولی خودشو(حالا به هر دلیلی) س.سی کنه و به مردم نشون بده. بهرحال زن باید حیا داشته باشه و مرد هم رعایت بکنه.
      البته اینم بگم که دلیل اینکه زنها و دخترهای امروزی خودشونو س.سی میکنن بی غیرتی مردهاست.مرد حسابی دخترت یا زنت رو چرا میذاری اونجوری کنه خودشو که مردهای دیگه هم هوسشو بکنن.

    • تو هم مثل همین یارو که تجاوز کرده هستی
      این تفکرات مریض بعضی از إنسان هاست که مثل شما به خودش اجازه میده اینجور نظری بده

  23. متاسفم که اینقدر امنیت اسنپ پایینه که بدون اثر انگشت و تاییدیه سوء پیشینه با یه عکس و تصویر گواهینامه راننده استخدام میکنه !!!! الان حتی درب کمد باشگاه ها با اثر انگشت باز میشن. زندگی مردم بازیچه اسنپ و بیخیالی یه عده از مدیران به خاطر سود بیشتر شده !!
    این ها هم آدرس و هم نام و مشخصات تمام مسافرها را در گوشیشیون ذخیره میکنن و تماس میگیرن . این اپلیکشن اوج نا امنی را نشون میده . بعدشم خیلی راحت با یه خبرسازی میخوان بگن تقصیر ما نبوده .چرا به یه راننده ای که هنوز احراز هویت نشده دسترسی اسنپ میدن ؟؟؟؟؟؟؟

  24. آقایون رانندگان تاکسی یا دارندگان آژانس شماها که اینهمه اومدین کامنت گذاشتین که اسنپ باید جمع بشه چند تا سوال از شما دارم.
    ۱ تا حالا چندین پرونده مبنی بر سو استفاده پزشک و دندانپزشک از مریض تشکیل شده و اثبات شده ایا شغل پزشکی جمع شده؟
    چندین روحانی فاسد شناسایی و محاکمه شدن ایا در حوزه های علمی رو تخته کردید؟
    مگر شماها از راننگان آژانس جز یک شناسنامه یا سند ماشین چیز دیگری میگیرید من خودم قبلا آژانس بودم هرچه ادم معتاد و سابقه داره شدند راننده آژانس.
    آقایون رانندگان تاکسی شما خودتون خیلی انسانید و شرافتمند؟ یادتونه تو روزهای برفی و بارونی مسافر نمیزدید که مجبور بشن دربست بگیرند؟ یادتونه سر ابستگاه عین شمر می ایستادید تا مبادا یک مسافر کش شخصی مسافر سوار نکنه چرا ما باید از گرسنگی بمیریم اگه پسر یا برادر خودتون با مدرک فوق لیسانس مسافر کشی میکرد باز هم این رفتارو میکردید حقتونه نونتون آجر بشه اسنپ و تپسی هم به لطف خدا و به کوری چشم تنگ نظرها به کارشون باقدرت تمام ادامه میدن.

  25. مقصر اسنپ نیست چون کاری رو که باید انجام داده
    آدم بیشرف وبی خوانواده چه توی اسنپ ویا هرجایی دیگه موقعییتش پیش بیاد همین کارو میکنه پس نباشه بهتره
    برای عبرت باید حتما اعدام بشه

  26. اسنب باید جمع گردد
    نونه تاکسیارو کساد کرده قیمتارو برده به ١٠ سال پیش
    عاقبت ظلم همینه

    • بیشتر راننده های تاکسی هر بلایی سرشون بیاد حقشونه کم ملت رو تو سرما و گرما اذیت نکردن.بخاطر کولر گرفتن پول بیشتر و………

    • داداش شما صبر کن در آینده ماشین زمان اختراع بشه بعد برگرد به همون زمان انسان های اولیه مشکل شما با جمع شدن اسنپ حل نمیشه کلا با پشترفت مخالفید الان یه ادم بیشعور پیدا شد باید بزنن کل اسنپو ببندن؟

    • ببند دهنتو مرتیکه…..معلومه ازون پیر کفتارهای مسافرکش بازنشسته ای که با یه پیرهن عرقیه شوره بسته سر چاراه وای میستی تا پدر هرچی مسافرو در بیاری
      برین بمیرین لطفا
      اسنپ و تپسی فقط ضعفشون اینه کا اول باید عدم سو پیشینه رو بگیرن و بعد راننده رو استخدام کنن و برای هر ۶ماه برای عدم سو پیشینه اقدام کنن و در صورت عدم ارائه نرم افزار راننده رو غیر فعال کنن
      و البته ناگفته نمونه که ثبت نام خیابانی هم بسیار مزخرفه و دور از امنیت

  27. کار خیلی بدی ودر حد اعدام انجام داده.ولی اینم باید اقرار کرد که این جور افراد در همه مشاغل هستند.و صرفا چون در اسنپ ویا در هر جای دیگه ای مشغول به کار هستند نباید کل اون مجموعه رو زیر سوال ببریم.تو همین اسنپ من خیلی از راننده هارو میشناسم که بالای لیسانس ویا حتی فوق لیسانس هستن .غیر سواد بالا در چند مورد شنیدم که کارهایی انجام دادن که باعث غرور میشه شنیدنشون.حالا اگر گروهی که منافعشون با اومدن این نوع کسب وکار به خطر افتاده واز این اتفاق بهره برداری خودشون رو میکنن برای تخریب مجموعه اسنپ ، این رو باید بدونن جز تشویش اذهان عمومی کار دیگه ای نمیکنن وتمام مردم با درک وشعور این مطلب رو میفهمن پس از شلوغ کاری و ترساندن بی مورد مردم راه به جایی نمیبرن.من خودم به شخصه باز هم از این تاکسی یابها استفاده میکنم.در ضمن تاکسی سرویسهای داخل شهر غیر از یک شناسنامه مگر چیز دیگه ای از راننده ها میگیرن که الان به امنیت اسنپ وتپسی ایراد میگیرن.ممنون

  28. پروازهای داخلی از فرودگاه مهرآباد انجام میشه در ضمن

  29. اکثر راننده های شهرستانی که میان تهران و شبها تو ماشین می خوابند، عضو اسنپ هستند!!!!
    تپسی هم شروع کرده به اینجور ثبت نام های خیابونی

    باز کارپینو یه خوبی داره که خود راننده های خطی تاکسیرانی عضو اون هستند و خیلی مطمئن تره.

    وقتی سوار اسنپ میشید مواظب باشد آدرس منزل ندید، چون یکسری از این راننده ها دست دزدی دارند و با دانستن خالی شدن منزلتان ئ آدرس اون، به دوستانشان اطلاع داده و بقیه ماجرا با خودتون

    • آخه در مورد چیزی حرف بزن که ازش اطلاع داری چرا ما دوس داریم در مورد هر چیزی اظهار نظر کنیم آقای محترم اولا که شرایط ثبت نام اسنپ در تهران اینه که حتما باید پلاکت تهران باشه حتی راننده ای که مال کرج و اسنپ داره توی تهران بهش سرویس نمیدن مگه اینکه به سمت کرج باشه. با چه منطقی میگی رانندگان شهرستانی مال اسنپ هستند شما برید ایراد تو وجود خودتون پیدا کنید آقایون راننده تاکسی ببینید بامسافر چطوری تا کردید که از دستتون به تنگ آمدن و دیگه سوار تاکسی نمیشن و سوار اسنپ یا مسافر کشای شخصی میشن.

    • فکرکنم نویسنده این کامنت خودش صاحب آژانسه آخه آدم ناحسابی کجا راننده های اسنپ از شهرستان بلند شدند اومدند وشبها هم تو ماشین می خوابن …اتفاقا اونایی که پلاکشون مال تهرانه می تونن توشهر تهران کار کنند وقتی مسافر اسنپ تمام مشخصات راننده اسنپ رو داره ازقبیل شماره پلاک خودرو موبایل راننده عکس راننده و……کدوم آژانسی همچین چیزایی رو دراختیار مسافراش میذاره بعدش اتفاقا رفتار ومتانت وادب ازشروط اصلی واولیه کارتواسنپ وتپسی هست که اکثرآژانسای معمولی ازاین قضیه بویی نبرده اند درآخرهم رضایت مسافرای اسنپ وتپسی ازاین تاکسی های اینترنتی آنقدر بالاست که آڗانسی ها خوابش رو هم نمی بینند کمتر شایعه درست کنید چون اگه خودتون رو پا…..هم بکنید موفق نخواهید شد جلو کار این شرکتهایی که نصف قیمت آژانس رو با بهترین کیفیت وخودروهای تمیز ومدل بالا ارائه میدند روبگیرید – نادری از مشتریان پروپا قرص اسنپ

    • محمد.که میگی راننده های اسنپ از شهرستان میان و از خونه های مردم دزدی میکنن و غیره، باید به اطلاعت برسونم که اولا،فقط پلاکهای تهران میتونن تو اسنپ عضو بشن، دوما از همه راننده های اسنپ عدم سو پیشینه میگیرن، واگر 3هفته تایکماه برگه سو پیشینه رو تحویل اسنپ ندن، اکانتشون غیر فعال میشه تا زمانی که تحویل بدن،..سوما، تماس با مسافر به هر نحو بعداز اتمام سفر در اسنپ، پیگرد قانونی داره،،، میتونید به سایتsnapp.irمراجعه کنید. ..چهارما. .شما خودت از خونه های مردم دزدی میکنی، که فکر میکنی راننده های اسنپ اینکارو میکنن. ..کافر همه را به کیش خود پندارد. ..وپنجما. . اگه یکنفر یه کاره بدی میکنه دلیل نمیشه همه رو بد ببینیم که. ..ودر آخر از طرز فکر آدمایی مثل تو فقط افسوس میخورم…با معذرت از همه

  30. بابا لا اقل بگید چرا عنقد منفی میدین به من؟ دروغ گفتم؟ حقیقت تلخه؟ همه متجاوزا شیشه میزنن دیگه
    دنیا قراره جای نا امنی بشه مردم به سمته زامبی شدن میرن
    برید سرج کنین مخدر flaka چیه

  31. اره اعدام بشه لاکردار.زده این کارو کرده حالا عابرو اون بدبخت رفته .ایشالا به حق پنج تن اعدام بشه تا درس عبرت بشه عوضی

  32. اعدام میشه شک نکنید

  33. بنده کارم تو اسنپ هست
    این ادم بی ناموس اعتبار اسنپ و راننده هاش خراب کرده بنظرم باید اعدامش کنند
    دولت هم باید اسنپ و کارکنانشو جریمه سنگینی کنه تا الکی الکی راننده ثبت نام نکنند
    البته ۱۰۰ درصد اسنپ مقصر نیست مقصر اصلی دولت و قوه قضاییه هم هست چون عدم سوء پیشینه شده براشون یه کسب و کار پر سود که هر راننده ای با نوبت دهی طولانی بین ۲۰-۳۰ از طرف نهاد های مربوطه طول میکشه که به دست اسنپ برسه
    باید سیستم تاکسی اینترنتی طوری باشه که حتی مسافر هم برای ثبت نام حتما کد ملی در هنگام نصب برنامه ثبت کنه
    # اعدامش کنید برای درس عبرت دیگران

  34. دنیا داره به سمت تجاوزات نا خاسته از روی ولگردی و امفی متامین(شیشه) میره

    باید اسنپ رو درشو ببندن جز ضرر چیزی نداره این اپ ها
    تاکسهارو هم از نون انداخته

  35. تی وی پلاس این خبر رو اعلام کرد تا مردم باخبر بشن و این اتفاق تکرار نشه ولی یک مشت راننده بی فرهنگ اسنپی اومدن کامنت گذاشتن که دروغ هست حالا مشخص تر شد که راست بوده
    اگه باخانواده خودشون هم اینارو میکردن باید مینوشتن
    درضمن این تجاوز مثل کشتن یک فرد میمونه و گه زیاد خورده بخاطر حشیش بوده باید اعدام بشه
    و اسنپ هم نشون داد که اصلا سرویس خوب و قابل اعتمادی نیست مخصوصا برای خانوما

  36. ای بی شرف باید اعدام بشه

    • واقعاً چقدر مردم ساده لوح و زود باوری داریم ما.
      آخه یه ذره دقت خوب چیزیه.
      چجوری اون خانم مسافر میخواسته از فرودگاه امام بره شیراز؟!
      مگه پرواز داخلی داره فرودگاه امام؟!
      در ضمن چجوری نیم ساعت فاصله داشته راننده اسنپ با مسافر؟!
      مگه میشه؟!
      و در آخر اینکه شیان و امام علی چه ربطی به کلانتری گاندی داشته؟!
      مسافرم جالبه که سه روز بعد شکایت کرده 😀