امنیت گوشی های سامسونگ با تکنولوژی جدید بلک بری بیشتر خواهد شد

امنیت گوشی های سامسونگ با تکنولوژی جدید بلک بری بیشتر خواهد شد

همکاری سامسونگ و بلک بری در زمینه امنیت گوشی های سامسونگ از مدت‌ها پیش آغاز شده است. به تازگی، این همکاری بیشتر شده و به ایجاد تکنولوژی جدیدی انجامیده است.

روز گذشته، با رونمایی از تکنولوژی جدید SecuVOICE در Knox سامسونگ ، همکاری این دو غول بزرگ دنیای تکنولوژی در زمینه امنیت گوشی های سامسونگ ، عمیق‌تر از قبل شد.

تکنولوژی Knox سامسونگ از بسته امنیتی بلک بری با نام SecuSUITE بهره می‌برد. قابلیت‌های این بسته امنیتی با گوشی هایی نظیر گلکسی اس 7 و اس 7 اج، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و اسمارت فون جدید گلکسی نوت 8 به همراه تبلت های گلکسی تب اس 2 (هر دو نسخه 8 و 10 اینچی) و گلکسی تب اس 3 سازگاری دارد.

تکنولوژی جدید SecuVOICE بلک بری که به بسته فعلی آن افزوده شده، این امکان را به کاربران سامسونگ می‌دهد تا از تجربه‌ای امن در مکالمات صوتی خود برخوردار شوند. دیگر قابلیت جدیدی که به SecuSUITE بلک بری جهت افزایش امنیت گوشی های سامسونگ اضافه شده، مدیریت نقطه واحد (Unified Endpoint Management یا به اختصار، UEM) نام دارد. همانطور که از نامش پیداست، این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران کنترل بیشتری بر امنیت دستگاه‌ها و اپلیکیشن‌های خود داشته باشند.

جالب است بدانید تکنولوژی SecuVOICE همان سیستمی‌ست که وزارت کشور آلمان سال‌هاست از آن برای ایجاد امنیت در مکالمات صوتی خود استفاده می‌کند. بنابراین، به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم عاقلانه‌ای در این خصوص گرفته باشد.

امنیت گوشی های سامسونگ با تکنولوژی جدید بلک بری بیشتر خواهد شد

توجه داشته باشید که UEM و SecuVOICE به صورت جداگانه عرضه نشده و جزیی از تکنولوژی SecuSUITE بلک بری جهت استفاده در Knox و افزایش امنیت گوشی های سامسونگ هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*