زد تی ای اکسون M

گوشی تاشوی زد تی ای اکسون M این بار در Geekbench رویت شد

زد تی ای اکسون M نام محصول آتی این شرکت چینی است. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این گوشی زد تی ای تبدیل به نخستین گوشی هوشمند تاشو خواهد شد.

چندی پیش اعلام کردیم با وجود انتظارها برای معرفی گلکسی ایکس سامسونگ بعد از 6 سال به عنوان نخستین گوشی منعطف دنیا، اکنون زمزمه‌های رونمایی محصول خاص و منحصربه‌فرد دیگری به گوش می‌رسد. طبق این اخبار زد تی ای اکسون ام نخستین گوشی هوشمند تاشو بوده و تا مدتی دیگر معرفی خواهد شد.

بعد از مشاهده زد تی ای اکسون ام در FCC بیشتر درباره حقیقی بودن این شایعات مطمئن شدیم. و حالا زد تی ای اکسون M در بنچمارک Geekbench رویت شده است. حین مشاهده آن در وب سایت FCC دریافتیم این دستگاه به صورت پیش‌فرض همراه با اندرویدی 7.1.2 نوقا عرضه می‌شود و حالا دقیقا همین نسخه از اندروید، در فهرست مشخصات زد تی ای اکسون M در Geekbench ذکر شده است.

زد تی ای اکسون M

این گوشی موبایل مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم بوده و از یک تراشه کوالکام متشکل از یک پردازنده چهار هسته‌ای قدرت خواهد گرفت. پیش‌بینی می‌شود این چیپست اسنپدراگون 821 باشد. طبق شایعات، زد تی ای اکسون M به یک نمایشگر دوگانه فول اچ‌دی مجهز خواهد شد. کاربر بعد از باز کردن آن‌ها، یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن 1920 در 2160 پیکسل در مقابل خود خواهد دید. پردازشگر گرافیکی Adreno 530 تراشه اسنپدراگون 821، به خوبی از پس این نمایشگر برمی‌آید.

زد تی ای اکسون M

این گوشی موبایل کاملا خاص بوده و نمی‌توان پیش از انتشار اخبار رسمی و یا رونمایی، اظهار نظری در مورد آن داشت. امتیاز 1677 دستگاه در بخش توانایی پردازش به صورت تک هسته‌ای، آن را دقیقا بین دو گوشی موبایل زد تی ای اکسون 7 و وان پلاس 5 قرار می‌دهد، محصولاتی که به ترتیب به تراشه‌های اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 835 مجهز شده‌اند.

به عنوان دیگر مشخصات فنی زد تی ای اکسون M می‌توان 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، دوربین 20 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار و صد و بیست میلی‌آمپر ساعتی را نام برد.

این محصول بیش از همه ما را به یاد سونی تبلت پی می‌اندازد که در سال 2011 عرضه شد. زد تی ای اکسون M مطمئنا محصولی حاصل چندین سال مهندسی و طراحی است و توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. انتظار داریم زد تی ای طی رویداد روز هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) خود در بروکلین، این محصول را به صورت رسمی معرفی کند.

سونی تبلت پی

سونی تبلت پی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه